Nekad Johannes Gunnar | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
8
Länk till din steam profil: Behövs ej nu

Ditt Hex-ID: Behövs ej nu

Vad är din discord tagg? Johnsson#1044

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? vet ej om det är ban bara eller perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingen anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag höll undan information som handlade om korruption om staffs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först och främst tycker jag detta är sjukt oprofessionellt men det som har hänt har hänt kan inte ändra på det. Jag satte i ett Support ärende där det var en person som ej kunde komma in på Five M jag och en annan satt i våra egna filer samtidigt som vi kollade på hans för at se om vi kunde komma fram till något. Samtidigt kommer en Admin in till mig och pratar själv sitter jag fokuserat för at hjälpa personen som kom till support lyssnade ej riktigt till 100% utan hörde bara vad han sa men uppfattade inte riktigt jag fattade något om vapen osv. Blir dragen till Philip, Bullen, Vible och massa mer dem frågar vad den här Adminen har sagt till mig och jag blir bara lite fundersam då jag knappt hade lyssnat och sedan så sa han bara kan det vara såhär att det va varit han att ha har sålt vapen för swish osv och jag kopplade direkt och sa bara ja så kanske det har kunnat varit. Sedan sa Philip att detta har varit ett test och jag kuggade hårt och sen fick jag ingen förklaring utan han bara så hejdå slog på enter knappen sen var jag borta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog inte felaktig ban men jag skulle personligen vilja ha en förklaring till varför detta hände och här har jag tyckt att detta var ett rent ut sagt jävla barn spel och man håller inte på så om man tycker att jag gjorde fel kan dem plocka bort min support men bannad tycker jag inte men men.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft några som har varit felaktiga eller liknande missförstånd.,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte känns inte som jag kunde förklara mer men typ släppa det support ärende jag hade och så typ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte lyssna mer typ.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Tillbaka