Accepterad Johanewon | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johan

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ghostlyprune97/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Толстяк R7 3700x/3060ti#6237

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Segertåg han är 23 år gammal och älskar just tennis. Han kom till Sverige för cirka 10 år sedan. Han blev adopterad av en familj därav fick han efternamnet Segertåg. Noah kan nu flytande svenska och engelska. Hans barndom har varit rätt så tuff för honom. Noah har vart med om en hel del sjukdomar som exempel malaria och bältros. Han kom till Sverige via en flykting båt från Rumänien. I Rumänien dog hans mamma och pappa i ett bankrån där de hölls som gisslan. Noah är en person som är rätt så blyg och vill inte hamna i trubbel så han gör sitt yttersta för att hålla sitt register rent. Noah är också en man som tänker mycket på hans in och utgifter så han är väldigt ekonomisk av sig. Han har flera jobb som han skulle kunna tänka sig att jobba som. Exempel som bildesigner eller bilförsäljare, ialafall så är han väldigt interesserad av bilar. Just nu äger han 3 crossar, 740, m3, mercedes s500 och även en bugatti veyron som han är väldigt stolt över. Han tog hjälp av hans kusin vid valet av färg på bilen:). Så et jobb inom bilar hade varit en dröm för Noah. Den drömmen ska jag försöka mitt yttersta att uppnå.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag tar mitt rp:ande väldigt seriöst och jag känner att jag vill uppnå nästa steg. Jag vill vara en stor förebild för nya spelare så de får ett bra bemötande. När jag började på denna server och hade nyss fått ett jobb fick jag inte ett så värst bra bemötande av andra, så jag vill vara en bra förebild! Jag har spelat varje dag sen jag hittade servern och varje dag har varit jätterolig. Så att sammanfatta allt så vill jag bli whitelistad så jag kan hitta nya möjligheter på servern och även kunna vara en bra förebild för nya rp:are:)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Just jag vill bli whitelistad då denna server är väldigt bra gjord och även väldigt bra rp:ande. Jag vill ta mitt rp:ande till en ny nivå! Jag förstår att denna servern inte är till för lallande utan att det är en seriös RP server! Jag vill också träffa nya människor och skaffa kompisar. Jag tänker också säga till mina kompisar om en denna servern då jag inte känner någon som spelar rp:) Så enkelt sagt jag vill bli whitelistad så jag kan ta mitt rp:ande till en ny nivå:)

Hur hittade du Multistaden? Via Tiktok:)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jobba med bilar eller motorcyklar. Att vara chef på en bilfirma hade varit en dröm för mig! Mitt mål är också att öka mina kunskaper om rp så jag kan bli den bästa rp:aren:))

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Multistaden:)

Tillbaka