Johanewon | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Sågerås

Vad heter du på discord? Johannnnn#6237

Ange ditt födelsedatum 22 December 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Tors: 16-23
Helger: Varierar Men mellan typ 12-01 skulle jag säga :)

Berätta om dig själv Jag heter Johan och är 15 år gammal. Bor i Jönköping. Jag går i 9:an och har nyss sökt till gymnasiet. Själv så valde jag teknik då det passade mig bra tycker jag:) Jag är en glad och trevlig person som gillar träffa nya personer. På min fritid så spelar jag till mesta dels multistaden. Om inte det så gymmar jag eller pluggar. Jag är en person som är väldigt intresserad av bilar och speciellt JDM. Alltid gillat hur de ser ut osv lol. Så jag kommer och ta körkort så fort som jag kan ialafall:)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle försöka mitt yttersta till att göra Multistaden till en bättre plats än vad det redan är. Support rollen är en stor grej som kommer respektera till 100% och verkligen vara aktiv och hjälpa andra människor. Jag kommer att vara aktiv och försöka hjälpa så många människor som jag kan i support. Samt så kommer jag att hålla koll på scenarion så det går rätt till via att /noclip eller /spec. På exempel ett bankrån så kommer jag att hålla koll så att allting sköts enligt reglerna inne på banken men samt på utsidan men såklart kan jag inte vara på två ställen samtidigt så det är ju tur att det finns fler supports/staffs. Jag skulle säga att jag är inne lite för mycket på discorden samt forumet så jag har alltid möjlighet att vara till hjälp på de medierna!
Så jag kommer att försöka höja den allmänna rp nivån på servern genom att vara support!

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som får mig att vilja bli support på multistaden är det att jag vill göra Multistaden till en ännu bättre community. Jag började spela på mutlistaden för ca 2 månader sen och har verkligen fastnat för den. Har nog aldrig spelar så här mycket som jag har gjort under de senaste 2 månadernaJag vill hjälpa till i communityn och alltid vara redo att vara till hjälp. Jag har jobbat som Polis ett bra tag nu och det är ju rätt så ofta man får hoppa support för att någon powergamear, rdmar, vdmar osv. Jag känner att det är många som behöver ha hjälp av just support och jag skulle gladligen vilja vara den personen som kan hjälpa till och bidra till att servern blir ännu bättre än vad den redan är. En annan sak som får mig att vilja bli support är det att nu när Philip har utökat platserna på servern så finns det en större mängd individer som spelar på servern. Detta resulterar i att det krävs mer support/staffs som kan hålla koll och hjälpa till i communityn. I och med att jag i princip alltid är online så har jag alltid möjlighet att hjälpa folk eller vara med och specca scenarion för exempel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle göra multistaden till ett bättre ställe genom att jag är en aktiv person. Jag vill förbättra rp-nivån för att skapa en bättre servern för allmänheten. Jag är en trevlig person som har bra kundbemötande som gärna ställer upp i en mängd scenarion att hjälpa till i. Tycker redan att Multistaden är ett bra ställe men vill gärna hjälpa till att göra det till ett ännu bättre ställe genom att alltid finnas där i support samt specca scenarion. Allt för att göra multistaden till en bättre plats:)

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte varit support förut men jag har tidigare erfarenheter från att varit servervakt ett bra tag. Samt så är jag WL-Ansvarig så jag är redo att ta nästa steget. Vet att servervakt inte är samma sak som support men det har ändå gett mig en överblick på hur servern fungerar samt hur supports jobbar. Detta har resulterat i att jag har lärt mig samt sökt upp så jag är förberedd att bli support. Så jag vet de flesta kommandon som är tillgängliga. Kanske är någon som jag inte vet men jag antar att man inte kan kunna allting från första början. Jag känner mig väldigt glad över att få lära mig mer än vad jag redan vet!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kommer skriva de jag kan nedan:)

/sqlban
/sqlbanhistory
/sqlunban
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/tpm
/noclip
/spec
/freeze
/bring
/giveitem
/giveweapon
/setjob
/givemoney

Här är en del som jag tycker är extremt viktiga att ha koll på.:)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag skulle säga att jag har lätt för att lära mig nya saker. Vill alltid lära mig nytt och har också möjligheten att ta emot kritik. Ja på den andra också jag kan anpassa mig utifrån system.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej:)

du har din chans nu, lycka till, hoppas du får support, det är min dröm, så ta vara på din chans

Lycka till, tycker bara de e lite bs då jag sitter och väntar sedan 5 februari och du får din dagen efter, no offence. Mene som sagt LYCKA TILL!!! ;)

Lycka till, tycker bara de e lite bs då jag sitter och väntar sedan 5 februari och du får din dagen efter, no offence. Mene som sagt LYCKA TILL!!! ;)
same, har också väntat länge och skrivit mer än han och lite bättre skulle jag nog säga, men det är philip som bestämmer det är han server, men ja dock lite bs

samma här hahaha, älskar noah men vafan jag har väntat sen 8 feb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka