Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/12345679999/
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:42261157
Vad är din discord tagg? Johanba95#0282
Vem var det som bannade dig? JJ
Hur lång tid var din ban? 50 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grob Fearrp och combat log.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag combat loggade.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i kokain området då två killar dök upp och den ena av dom utan förvarning, utan att säga något så siktade dom och tryckte av. De bröt själva mot reglerna, tidigare under spelets gång satt de båda två i discord då ena killen körde runt o följde efter och hade koll på vart jag befann mig, jag såg efter tydligt så ingen telefon syndes från den ena spelaren som förföljde mig. När jag väl kom till platsen stod den andra killen redo för att plocka mig & det var tydligt då båda drog pistol samtidigt och sköt mot mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, asså jag själv loggade för combat. Men det var enbart pga att de båda körde fulspel och utnyttjade METAGAMING. Så min slutsats var: skit mot skit, trött på alla kriminella gäng som utnyttjar metagaming systemet.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla bans har varit tidigare felaktiga, första var pga att försöka få ur någon ur bugg vilket i mitt syfte var att hjälpa till.
Den andra bannen var förmodligen pga fel ID och bannade därav fel person.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen ja, stannat kvar på servern och reportat deras metagaming abuse och på så sätt försöka få tillbaks mina grejer genom staff antar jag, men agerade av ren irritation..... Tror säkert folk eller ni kan relatera till när andra utnyttjar en tredjepart chatt/voice i RP som går till deras fördel och lackar ur och bara kör en alt+f4 av ren irritation.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Agera utefter sunt förnuft, gör andra spelare fel, stanna kvar. Reporta abuse & sedan få mina grejer tillbaks.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:42261157
Vad är din discord tagg? Johanba95#0282
Vem var det som bannade dig? JJ
Hur lång tid var din ban? 50 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grob Fearrp och combat log.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag combat loggade.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i kokain området då två killar dök upp och den ena av dom utan förvarning, utan att säga något så siktade dom och tryckte av. De bröt själva mot reglerna, tidigare under spelets gång satt de båda två i discord då ena killen körde runt o följde efter och hade koll på vart jag befann mig, jag såg efter tydligt så ingen telefon syndes från den ena spelaren som förföljde mig. När jag väl kom till platsen stod den andra killen redo för att plocka mig & det var tydligt då båda drog pistol samtidigt och sköt mot mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, asså jag själv loggade för combat. Men det var enbart pga att de båda körde fulspel och utnyttjade METAGAMING. Så min slutsats var: skit mot skit, trött på alla kriminella gäng som utnyttjar metagaming systemet.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla bans har varit tidigare felaktiga, första var pga att försöka få ur någon ur bugg vilket i mitt syfte var att hjälpa till.
Den andra bannen var förmodligen pga fel ID och bannade därav fel person.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen ja, stannat kvar på servern och reportat deras metagaming abuse och på så sätt försöka få tillbaks mina grejer genom staff antar jag, men agerade av ren irritation..... Tror säkert folk eller ni kan relatera till när andra utnyttjar en tredjepart chatt/voice i RP som går till deras fördel och lackar ur och bara kör en alt+f4 av ren irritation.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Agera utefter sunt förnuft, gör andra spelare fel, stanna kvar. Reporta abuse & sedan få mina grejer tillbaks.
Har du läst våra regler? Ja