JohanANders
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163569583
Ditt Hex-ID: bannad på dc
Vad är din discord tagg? johan13337
Vem var det som bannade dig? ingen aning faktiskt
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför jag är bannad på discorden. Blev pingad av någon medlemskapsansvarig gällande att min ansökan var godkänd och jag var vidare till muntlig intervju. Typ en minut efter var jag inte kvar i dcn och kunde ej joina.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Står ovanför.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Känns felaktig, men jag vet inte anledningen om det nu fanns någon.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte varit bannad. Har inte hunnit köra direkt på unive.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte hittils.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp
Ditt Hex-ID: bannad på dc
Vad är din discord tagg? johan13337
Vem var det som bannade dig? ingen aning faktiskt
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför jag är bannad på discorden. Blev pingad av någon medlemskapsansvarig gällande att min ansökan var godkänd och jag var vidare till muntlig intervju. Typ en minut efter var jag inte kvar i dcn och kunde ej joina.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Står ovanför.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Känns felaktig, men jag vet inte anledningen om det nu fanns någon.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte varit bannad. Har inte hunnit köra direkt på unive.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte hittils.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp