Nekad Johan_Olsson | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan_Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Fotboll_nbr1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Olsson han är 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll bra vän omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär ska vara polis och dubbel arbetare och krom för att hans dröm är att vara polis och det gillar han så han ska utbilda sig till polis om inte han klarar det så blir det sjukvårdare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga senario samt respekten till unive och kärleken och vill börja rpa i den bästa staden och ha det kul och skapa jätte bra minnen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tar beslut eller gör drag som inte maximerar den egna vinsten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag skulle aldrig bryta mot reglerna för att jag kan alla regler och jag har läst dem och dem sitter i mit minne

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDm rdm metagaming powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snälla och jag vill bidra med en bra comyuniti

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka