Nekad johan55 | Ban Överklagan [Sp0ky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johan55

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199044095184/

Ditt Hex-ID: steam:11000014099ecd0

Vad är din discord tagg? johan0809. eller big chungas

Vem var det som bannade dig? spoky

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-08 110236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att mitt konto blev hackat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skrev med discord support om hur man får tillbaka sitt konto om det har blivit hackat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel man inte trycka på alla länkar man ser

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait har jag blivit bannad för en gång kommer inte ihåg dom andra gångerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte trycket på den länken

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte trycka på alla länkar man får

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Har du någon form av bevis på att de blev hackat eller något som stödjer de du säger?

Tyvärr inte men varför skulle man skicka massa inveints till någon dc för annars

Fast skillnad var att du skickade inte invites utan du var med i en dc där folk sålde unive saker för privat swishar

Jag märkte det bär jag fick tillbaka mitt dc konto och jag lämna den den dc direkt och vet inte hur jag hamnade i den och jag tog bort alla saker direkt när jag såg det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka