Accepterad Johan2009 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan2009

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Norén

Vad är ditt discord namn? Johan06647

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Eriksson och är född 2000-04-05 och är 24år han har haft en väldigt jobbig uppväxt då han förlorade sin pappa i ung ålder och då behövt anstränga sig för att kunna försörja familjen han bodde med sin mamma och sin syster. Johan behövde jämt jobba för att få in en bra ekonomi till familjen och hade nästan ingen fram tid. Men när han väll hade framtid så spelade han en hel del fotboll för att försöka nå sina drömmar och de var då fotbollsproffs. Han tränade hela tiden när han inte var tvungen att arbeta men sedan en dag så skadade han sig och bröt benet det förändrade honom helt. Han slutade med fotbollen och gjorde andra intressen som att håla på med bilar och va med vänner när han inte behövde jobba. Han fick tidigt upp ögonen för att sälja droger då han hört att det ger väldigt bra betalt det gjorde att Johan ville sälja det för ekonomin i familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög social rp då jag tycker fivem blir roligare desto mer det är seriöst. Ser jag ett server fel så kommer jag klippa det och gå till en staff.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så båda panterna kan vinna scenariot för om det bara är tex dom kriminella som har fördel hela tiden och bara dom ska vinna kommer det inte bli kul för tex polisen att spela mot dom om bara dom kriminella ska vinna. Båda panterna ska också tycka det är kul att spela scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och jag förstår reglerna tex Rdm det betyder att du dödar nån utan anledning, Vdm att du använder din bil som ett vapen, Suntförnuft betyder att man ska tänka som verkligheten tex inte bara gå och slå nån hur som helst

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för jag fick ansöka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka