Accepterad Johan2009 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan2009

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198318488564/

Ditt Hex-ID: steam:1100001155a0bf4

Vad är din discord tagg? Johan06647

Vem var det som bannade dig? L1am

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-05 212754.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade när alla hade åkt från scenariot och jag vissta inte att det räknade som Combat logging om jag lämnar inan jag respawnat fast scenariot var slut men jag har lärt mig av det och de kommer inte ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev kidnappad sen döda dom mig sedan åkte dom därifrån och sen v ar det inget mer med det och klockan var typ 00:30 när det hände och jag behövde dra och då stängde jag av innan jag respawnat och det var ett misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var det inte jag gjorde fel och jag tar på mig det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte vart bannad förut permanent men temporärt för jag glömt tagit på vocie changer och jag har lärt mig at man ska vara nogran och kolla så allt funkar innan man går in o rpar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat respawnat sen stängit så det ska jag ta lärdom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka