- Meddelanden
- 232
- Reaction score
- 11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198418463212/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Lindberg
Vad är ditt discord namn? Demetri demarcus 3rd jr#5848
Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll men känslosam en. Min karaktärs namn är "Mahmed mohammed" då jag ville bli kriminell. Mahmed är känslosam vilket relaterar till ödmjukhet men även känslokall om det uppstår farliga scenarion och därför så måste jag visa mig själv som störst och bäst. Jag är 21 år gammal vilket gör mig relativt ny i denna karaktär/roll men jag är även uppväxt bland det kriminella. Så allt som allt är Mahmed en snäll och ödmjuk karaktär med det kriminella inblandat och vill visa sig bäst och tuffast, därmed att ingen kan trycka ned han/mig. Mahmeds barkund är uppväxt kring allt knas och sådant och vill fortsätta i hans fader spår och fortsätta med knark, vapenhandel osv.
Varför ska just du bli whitelistad? Som sagt så vill jag spela den karaktär som jag precise beskrivit då det låter mer roligt och spännande. Jag har spelat på denna server och tagit erfarenhet genom massor utav saker. jag har jobbat på en bilfirma, varit springpojke osv.
Eftersom att jag har testat och göra dessa saker ett rätt så bra tag så hade det varit roligt att kunna bilda sig en ny karaktär med nya erfarenheter och fästa mig vid denna karaktärs liv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server är inte som dem andra jag testat sen tidigare, detta är en server jag är villig att lägga ned energi och tid på. Annars hade jag t.ex inte skrivit denna text osv. Därför så väljer jag at fortsätta att växa på mitt sätt på denna server då denna är den roligaste och bästa server jag spelat på och kommer förbli så till ett bra tag framöver och det är även därför jag vill bli White listad så jag kan fortsätta att utväkla min karaktär på ett nytt roligt och spännande sätt.
Hur hittade du Unive? Jag hade spelbrist och viste inte om jag ville spela eller göra något annat då jag och minna kompisar hade blivet trötta på gta online, csgo osv. Därför så gick jag in på fiveM och hitta masor utav servrar som vi tycke var skit tills vi fann Unive och insåg att detta var något roligt intresannt och ett helt annat spelsätt och spelstil som skilljer sig något extremt jämnfört med andra spel vilket gjorde det roliga och spela på denna server. Efter ett tag av spelande på denna server så har vi bestämt oss för att bli whitelistade och fortsätta våran resa inom Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag beskrev innan så vill jag utväkla mitt spelsätt och vill bli en kriminell för att sedan kunna bilda mitt egna gäng med minna vänner för att kunna ha roligare. Vi kommer inte vara ett sådant gäng som bara rånar folk för att det är roligt eller så utan vi vill bilda vårt ställe eller gäng om man vill beskriva det så. Därför så vill vi ta denna Rp till nästa nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och kommer inte göra det på ett bra tag framöver.
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Lindberg
Vad är ditt discord namn? Demetri demarcus 3rd jr#5848
Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll men känslosam en. Min karaktärs namn är "Mahmed mohammed" då jag ville bli kriminell. Mahmed är känslosam vilket relaterar till ödmjukhet men även känslokall om det uppstår farliga scenarion och därför så måste jag visa mig själv som störst och bäst. Jag är 21 år gammal vilket gör mig relativt ny i denna karaktär/roll men jag är även uppväxt bland det kriminella. Så allt som allt är Mahmed en snäll och ödmjuk karaktär med det kriminella inblandat och vill visa sig bäst och tuffast, därmed att ingen kan trycka ned han/mig. Mahmeds barkund är uppväxt kring allt knas och sådant och vill fortsätta i hans fader spår och fortsätta med knark, vapenhandel osv.
Varför ska just du bli whitelistad? Som sagt så vill jag spela den karaktär som jag precise beskrivit då det låter mer roligt och spännande. Jag har spelat på denna server och tagit erfarenhet genom massor utav saker. jag har jobbat på en bilfirma, varit springpojke osv.
Eftersom att jag har testat och göra dessa saker ett rätt så bra tag så hade det varit roligt att kunna bilda sig en ny karaktär med nya erfarenheter och fästa mig vid denna karaktärs liv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server är inte som dem andra jag testat sen tidigare, detta är en server jag är villig att lägga ned energi och tid på. Annars hade jag t.ex inte skrivit denna text osv. Därför så väljer jag at fortsätta att växa på mitt sätt på denna server då denna är den roligaste och bästa server jag spelat på och kommer förbli så till ett bra tag framöver och det är även därför jag vill bli White listad så jag kan fortsätta att utväkla min karaktär på ett nytt roligt och spännande sätt.
Hur hittade du Unive? Jag hade spelbrist och viste inte om jag ville spela eller göra något annat då jag och minna kompisar hade blivet trötta på gta online, csgo osv. Därför så gick jag in på fiveM och hitta masor utav servrar som vi tycke var skit tills vi fann Unive och insåg att detta var något roligt intresannt och ett helt annat spelsätt och spelstil som skilljer sig något extremt jämnfört med andra spel vilket gjorde det roliga och spela på denna server. Efter ett tag av spelande på denna server så har vi bestämt oss för att bli whitelistade och fortsätta våran resa inom Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag beskrev innan så vill jag utväkla mitt spelsätt och vill bli en kriminell för att sedan kunna bilda mitt egna gäng med minna vänner för att kunna ha roligare. Vi kommer inte vara ett sådant gäng som bara rånar folk för att det är roligt eller så utan vi vill bilda vårt ställe eller gäng om man vill beskriva det så. Därför så vill vi ta denna Rp till nästa nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och kommer inte göra det på ett bra tag framöver.