Accepterad Johan123445 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198418463212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Lindberg

Vad är ditt discord namn? Demetri demarcus 3rd jr#5848

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Mahmed mohammed hade bra uppväxt tills ett gäng kom och vandaliserade hemmet så vi var tvungna att fly. hans mamma och pappa blev dödade av gänget. Mash hade det svårt i flera år senare kom han kontakt med en gängmedlem det var då allt startade. Han fick ett uppdrag att lämna en väska med droger mm, Mash lämnade väskan helt utan problem Mash började jobba åt gänget och blev kallad "springis" efter ett par intensiva månader började han träffa en kille som heter Billy där efter gick livet på rätt bra. Efter ett tag som "springis" hamnade blev Mash tvungen att betala massa pengar till gänget då han hade tagit lite för mycket pengar än vad han hade fått annars så han och Billy var tvungna att flytta, efter lång resa i små pengar efter "springis" tiderna så blev de allt svagare och tröttare på livet. Efter många veckor av resande hade Mash kommit dit han trodde att han skulle kunna börja om med livet från början, men kort där på kom ett gäng och de tvingade honom med döden att Mash skulle hoppa på ett fartyg och ta 2 väskor med någon som Mash absolut inte fick se, men det Mash inte visste var att han var på väg till landet Unive. När Mash anlänt till Unive blev indragen i det kriminella för att kunna få pengar då Mash hade det tufft med pengar och han hade bra koll på hur man ska tjäna pengar snabbt tack vare "springis" tiderna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för jag är en väldigt bra på rp och jag har kört på unive i 2 månader jag förlorade den för ett misstag jag inte tänkte på då men nu ångrar jag det jag var och är jätte duktig på att jobba och snabb med det jag gör jag har varit krim innan och har trängt att köpa mig ett eget unikt gäng igen för att fortsätta rp på det sätt som jag är bäst på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem så jag kan fortsätta rp och gå tillbaks till det roliga, jag har även varit servervakt i över en månad och har aldrig fått en varning eller blivit av med den.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive i över 2 månader och har uppskattar alla timmar, spelar typ 8-10 timmar varje dag, ibland mer och ibland mindre.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill gå tillbaks till det kriminella och göra det jag gör bäst, eftersom att jag faktiskt växte upp i rosengård så vet jag hur det kriminella går till och därför så är det kriminella perfekt för mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att skapa roliga scenarion och fortsätta rp kriminellt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Inte för jag är staff eller så men vill bara påmina att man ska bumpa varenda 24h bror <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka