Accepterad Johan123445 | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978787808/

Ditt Hex-ID: 11000013cb569e0

Vad är din discord tagg? Demetri demarcus 3rd jr#5848

Vem var det som bannade dig? ^4Anders

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sundförnufft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförståelse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precise skaffat körtkort men jag hade inte hämtat mitt id sen tidigare så jag frågade en person som nu verkade vara "4anders" vad jag hämtar ut det, när han sa till mig vart man hämtar ut det så tog jag ut min audi rs6 som är fulltifmmad och acceleration trimm. Därför så är toppar den 100km på under 2sek ungefär, den är även kapabel till att välta över ganska enkelt. På min väg ut ifrån garaget så gasade jag och svengde och kom upp i för hög hastighet vilket jag är medveten om, men det befann sig inte någon polis eller liknande på platsen så därför så gasade jag på. Några sekunder efter första svängen så blirjag kickad och bannad för 10 dagar. Jag bestämmer mig för att ta detta till support då detta blev en felaktig bann som hade kunat böjat med en varning t.ex en kick och varna där. Men istället så fick jag bannen på 10 dagar och gick in och pratade med han Anders, då böjar han hetsa regält och säga att han skulle ge mig 30dagars bann om jag inte slutate fråga. Detta tycker jag är felbehandlig och ska ta itumed så snabbt som möjlig. Tack för förståelse!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig då det är vanligt att folk kör olagligt osv. I stan är det även väldigt vanligt att det händer och då så lägger ingen riktigt någon energi på det. Men jag hade missat att det var fel och att man skulle köra i 80/km i stan och jag hade inte läste det i reglerna då det måste ha varit en hyfsat ny regel som är dittsatt. Därför så ser jag detta som en felaktig bann och skulle vilja prata med någon om ni anser anderlunda. Mvh Johan

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara haft en bann och det var för att jag inte viste vad Rp var när jag kick med i serven för typ 1,5 månader sedan, sedan dess så har jag inte haft någon bann eller liknanade men hat tagit lärdom utav att vara försiktig och bidra till en bättre och växande server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka