Accepterad Johan123445 | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418463212/

Ditt Hex-ID: 11000011b4f89ec

Vad är din discord tagg? Demetri demarcus 3rd jr#5848

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varför jag tror att dom valde att banna mig är såklart utav den anledningen "lall". Jag vet själv att scenariot som var en utlösande faktor till bann, vad jag dock inte förstår att alla mina roller dvs krim, mitt gäng, server vakt, donator ++, medlem osv. Alla dessa roller anser jag är onödiga att ta bort bara för att jag hade en street fight, jag bröstar min ban och förstår att det var en ban då lalla vilket jag förstår och hat tagit åt och därmed kommer ALDRIG göra om det eller göra något lallande igen och därmed lärt mig en läxa och förstått dem fel jag gjort. Men jag tycker att det hade räckt med en ban och sedan en varning isf men anser inte att det är rimligt att ta bort alla roller. fighten var planerad men när en utav dem andra väljer att slå oss alla så blev det att jag slog han men råka slå dem andra också och eftersom att alla gjorde detta så blev det tillslut fel utav oss alla. Så jag hoppas att jag får tillbaks min krim roll och bevisa mig värdig till den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra hade planerat en setup på ett annat gäng då dem har kaxat och haft för mycket luft mot oss alla, vill observera att vissa av oss inte är gäng och vissa är och därmed så finns det nya ansikten och nya personer som vi träffade under scenariots gång, efter scenariot som sket sig då han personen som skulle komma inte vågade så vissa utav oss bestämde oss för att gå till stora scenen och göra något roligt då vi visste att det inte skulle komma personer och att det inte fanns personer där heller. Sedan så körde vi 1v1 med "slapp" fight och inget seriöst vilken man gör i rl också med sina vänner men eftersom att vi inte kan slå så ingame så rpa vi på att vi gjorde det på skoj och rpa på skadorna också med det fanns ju inte så mycket skador då det inte uppstår skador under en slapp fight. Efter detta så börjar det med att någon av dem andra som jag eller han andra i mitt gäng inte känner börjar slå alla och då slår vi ju såklart tillbaks vilket gör att det ser lallit ut och speciellt från den synpunkten som fanns på streamen som han andre hade som jag fick redan efter scenariot och för dom som speca oss. Ovanpå allt detta så ressar tydligen någon en utav den ena i scenariot och då fortsätter även den personen att slåss efter ressen, jag vet inte vem det var som gjorde det men jag vet iaf att det inte var jag. Sedan när jag säger att jag börjar känna mig yr för att alla har slått mig och ska sätta mig i bilen för att åka tiull sjukhuset så blir jag bannad. Sedan så ser jag att jag blir av med ALLA utav mina roller i dc vilket jag anser är lite mycket och ta i med och det som är "jobbigast" är ju att mitt gäng och min krim roll försvinner. Jag förstår varför jag blev bannad för att det var lite lalligt men eftersom att jag rpa på skadorna så var det ändå på en rimlig skala som hade fungerat ingame. Sedan så känner jag att det hade räckt med en ban som sedan hade kunnats fixas här på forumet och sedan så är allt fixat. Jag och alla andra som var med i detta scenario vet om att vi alla gjorde fel och jag är EXTREMT ledsen att det blev som det blev och om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det är riktigt tråkigt att jag blev av med mitt gäng och krim roll då det är något jag älskar att rpa på ingame och särskilt när det är en sådan bra server och den bästa jag någonsin har spelat på. Jag förstår att dom kanske vill dra ned på lallet ingeme osv men jag eftersom att jag inte har några varningar sen tidigare och inte heller i mitt gäng så vet man ju då att jag inte har lallat innan och därmed så kanske man kan förtjäna en andra chans då alla gör misstag någon gång och då var det tydligen min tur denna gången. Jag förstår allt fel jag gjort och kommer ALDRIG göra om det jag gjorde denna gången och har aldrig gjort det förr heller och därför så vet jag inte varför det blev som det blev då jag inte heller vet hur det blev såhär, sådant här lalla har jag absolut inte då jag vet att min rp nivå är MYCKET högre än vad den var i jst detta scenariot och därmed så vill jag avsluta med att säga att jag är EXTREMT ledsen över det jag gjorde och hoppas innerst inne att ni förstår mig och ger mig en andra chans och ger tillbaka sina roller och gäng. Kommer absolut inte göra om detta igen och kommer ta detta som en stor varning att tänka på vad jag gör vilket jag brukar göra men just igår så gick det lite snett men hoppas på en andra chans. (såklart så respekterar jag erat val oavsett vad ni väljer att göra) Mvh Johan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Just denna bannen är inte felaktig men deras konsekvenser anser jag är fel. Som jag skrev i föregående texten så beskriver jag att jag vet att jag gjorde fel och tog åt mig då jag aldrig kommer göra om det. Såklart så vill ni inte ha lall på servern då det tydligen har varit mycket på utav det på senaste tiden och därmed så väljer ni att ta i hårt på detta. Men eftersom att jag aldrig har gjort något såhär tidigare osv så anser jag att jag förtjänar en andra chans för att bevisa att jag inte har såhär låg rp nivå. Om man kolla på minna tidigare varningar så har jag aldrig haft någon då jag egentligen har hög rp men just detta dcenarit blev knasigt vilket jag ångrar grovt. såklart så kan inte alla få en andra chans då det hade spårat ut men ibland så anser jag att det kan vara bra att göra undantag då alla är människor och gör misstag. jag vet inte vad ni tycker men såklart så tycker jag att jag vill ha en extra chans och då kommer jag även bevisa att jag kommer och har bidragit till en seriös rp nivåer och server, jag har minst fått 50 pers att börja på Unive då jag sa till många personer i en en dc grupp på över 100 pers som letade efter en ny rp server och då rekommenderar jag Unive och sa att jag ÄLSKAR den och dens tänk inom rp. Så jag skulle vilja säga att jag egentligen är en bra och ordentlig rp spelare som verkligen vill komma tillbaks till mitt gäng och krim livet. Jag kan inte komma ihåg senast jag lade ner så här mycket tid på spel och just spelande. Jag spelar typ 10 timmar per dag om inte mer och därför så vill jag jättegärna få en extra chans och bevisa vad jag verkligen går för. Så jag anser att det var en rätt ban som jag förtjänar i 10 dagar men att dra alla mina roller osv tycker jag att ta i med och kanske kan göra ett undantag och därmed uppskattar om just "du" som läser detta skulle kunna skicka vidare denna till en högre uppsatt så att dem kan göra deras val och se om dom anser att jag förtjänar en ny chans och få tillbaks det jag hade. Mvh Johan

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sen innan har jag haft några banns hit och dit men oftast så har det varit felaktiga vilket har löst simpelt och enkelt inom forumet. Såklart s har jag också fått rättvisa banns som jag har fått brösta då det blir fel ibland, dessa banns har skett när jag var ny inom rp på Unive och sen dess har jag utvecklats och blivit en jätte bra rp spelare vilket många tycker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta scenariot så såklart hade jag kunnat skita i det och vet nu i efterhand att det var helt konstigt gjort utav mig men såklart så vet jag det nu och tänkte inte på det inanna det gick som det gick och det är jag väldigt sur på mig själv utav så JA jag hade kunnat gjort något annorlunda. Vill avsluta denna överklagan med att säga att jag kommer ta vara på den extra chanser om jag nu får den och kommer Absolut inte göra något liknande igen, kommer ta vara på allt framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut

Har du läst våra regler? Ja

+rep, hoppas ni förstår mig och min sida utav detta<33

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka