Accepterad Johan123445 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Lindberg

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2006

Vad heter du på discord? [Auto] Demetri demarcus 3rd jr#5848

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16:30 - 00:00

Tisdag: 16:30 - 00:00

Onsdag: 17:00 - 00:00

Torsdag: 17:00 - 00:00

Fredag: 16:00 - 04:00

Lördag: 14:00 - 04:00

Söndag: 14:00 - 00:00

Dessa är de vanligaste tiderna jag oftast kör men sen händer de såklart sakert IRL som påverkar tiderna. Skola, träning, vänner, familj, osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört FiveM i drygt en månad, samma med Unive. Jag tycker denna server är en server som borde uppmärksam då den är skitrolig och bra rp men som vissa kan förbättra. Även därför jag söker!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Först och främst hade jag tagit på mig ett stort ansvar genom att varna/kicka alla som jag stöter på som inte sköter sig och lallar runder. Följer de inte reglerna så får de ta konsekvenserna. För att ofta händer det att man stöter på lallare och om jag hade varit servervakt hade jag kunnat vara till stor hjälp då jag skulle minskat lallandet så mycket som de går. Jag hade lagt ner mycket tid på att kolla hur folk RP 'ar och fortsätta att RP 'a på ett bra sätt som jag gör. Jag har en polare som är support men även varit servervakt och och har lärt mig mycket av honom och nu så tycker jag tycker att det kan vara en start till att förbättra serven och kanske i framtiden bli support!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? I och med att Unive är en stor server och en server där vem som helst kan vara med i så händer det ofta att lallare finns och då hade jag då gjort mitt allra bästa för att minska på lallandet och försöka höja serverns RP så mycket som möjligt. Jag känner mig redo att ta nästa steget och att då bli servervakt på den bästa servern i sverige. Just nu så kan jag inte göra mer än /report på de spelarna som inte sköter sig eller att bryter mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att ta bort alla spelare som lallar och inte sköter sig vilket hade gjort att RPn blir högre och högre, vilket är det som jag och alla andra seriösa RP'are vill ska hända. Och som sagt så händer det att man stöter på lallare ofta och de hade då varit bra om man kunde få bort de spelarna. Jag skulle även ge ut varningar om man tex pratar OOC ingame och om det är nya spelare så hade jag i de flesta fall gett ut varningar och sedan se om de lyssnar eller inte.
Det kommer såklart alltid att finnas folk som inte tar denna server på alvar men då får dem personer som inte vill ta denna server på allvar kommer sedan leda till deras ban eller annat då dem inte förstör för sig själva utan oss med.

Varför ska just du bli servervakt? Då jag känner mig redo för att ta nästa steg. Jag är väldigt aktiv på serven och kan alla regler och har en hög RP nivå och vett hur allt fungerar. Jag vill göra Unive till en bättre server för oss alla.

Varför vill du bli servervakt? Som jag skev lite innan så vill jag vill bli servervakt för att jag vill göra servern till en bättre plats. Genom att ta bort lallare och försöka hjälpa folk så att deras RP nivå blir högre då jag gillar att hjälpa folk och bidra med bra saker. Jag vill alltid allas bästa och gillar alltid att hjälpa till folk som behöver hjälp som sagt . Jag är alltid den som är schysst mot folk och ställer gärna alltid upp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De kommando som servervakter använder och dem jag vet är följande /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id).

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit bannad 5 gånger innan men alla dessa bans har på sätt och vis varit felaktiga eller så har de varit missförstånd kan man säga. Till alla mina bans har jag gjort banöverklagan som alltid har blivit godkända.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Unive är den enda servern jag spelar på och dem kommer säkert förbli så!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka