Nekad Johan0809 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan0809

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? johan

Vad är ditt discord namn? big chungas eller johan 0809

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jan Banan var inte din vanliga frukt. Han hade inte det glada, gula skinnet som andra bananer hade. Istället var han klädd i en skuggig mörkgrön kostym som smälte väl in i stadens gränder och bakgator. Med en självsäkerhet som bara en erfaren skurk kunde ha, gick Jan Banan runt med ett lömskt leende som avslöjade hans kriminella natur.
Att vara kriminell var Jan Banans yrke och passion. Han hade börjat som en ung grabb som lurade turister på sina pengar genom fingerfärdighet och kvickhet. Med åren hade han blivit stadens mest kända tjuv och bedragare, och hans namn gick som en viskning genom de smutsiga gränderna.
Jan Banan hade ett finger med i varje smutsigt affärsspel i staden. Han bedrev allt från småstölder till avancerade inbrott och utpressning. Ingen var säker från hans giriga ögon eller hans snabba händer.
Men trots sin kriminella livsstil hade Jan Banan en viss charm som gjorde att folk hade svårt att hata honom helt och hållet. Han kunde vara rolig och charmig när det passade honom, och många föll för hans bedrägliga leenden och listiga ögon.
Men under den polerade ytan fanns det en kall och beräknande sida av Jan Banan. Han var beredd att göra vad som helst för att skydda sina intressen och sina tillgångar, och inget hinder var för stort för att stoppa honom från att nå sina mål.
Så Jan Banan fortsatte att ströva genom stadens skuggiga gränder, alltid på jakt efter sitt nästa byte och redo att göra vad som krävdes för att hålla sig på toppen av den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med bra och unik rp där jag spelar för att alla ska ha kul i scenarion. Jag försöker alltid att prioritera att ha så social rp som möjligt för att höja rpn inom scenariot. Jag har också en rätt så unik karaktär som är väldigt olik mig själv irl då vilket jag tror e bra för då kan man bidra med en roligare karaktär och allmänt roligare rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är då att man spelar för att andra parten ska ha roligt i ett scenario så man inte bara spelar för sin egen vinning. Detta är bra för då kan alla parter ha kul i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för "Random Deathmatch" VDM står för "Vehicle Deathmatch" och colbat logging är när man tillexempel loggar när man kommer bli beskjuten eller vill undvika ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka