Nekad Johan Tallgren | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Tallgren

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113372364/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? YeetiePeetie#2610

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Johan Tallgren hade en väldigt dålig uppväxt som liten. Hans mamma dog när Johan bara var 5 år, och sen dess har han gjort kriminella saker, bland annat så rånade han en kiosk i Stockholm när han bara var 13 år. Hans pappa heter Peter Tallgren, och är drogmissbrukad. Johan är nu 23 år och vill börja jobba som polis, på grund av att han träffade en tjej som heter Linda, och han vill komma ifrån alla kriminalliteter. Men problemet är att han är jagad av en rysk mafia för att han våldtog ledaren av mafian. Därför vill han bli polis och glömma bort allt som han har gjort under sitt liv. När han var liten ville han dessutom bli en skådespelare. Men den drömmen brann upp!

Varför ska just du bli whitelistad? För att Johan då kan bli polis, och fortsätta sitt liv som en icke-kriminell människa. Jag känner också många från servern, och känner andra folk som vill joina den. Jag tror att Johan skulle bli en bra polis, därför vill jag bli whitelistad!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner folk på servern som säger att den väldigt rolig, så jag tänkte väl att jag ville testa den.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar pratar HELA tiden om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Johan ska bli en bra polis, och glömma bort hans bakrund som han hade när han var yngre. Leva ett bättre liv med Linda och det ska bli resten av livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte. Så det här blir kanske min första, hoppas jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka