Johan Sins
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198149781697/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Bengtsson
Vad är ditt discord namn? Benke Who?
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är Benke han är en hård och ordningsam gubbe. Hans dröm är att få jobba som antingen polis eller Securitas. Han är 53 år har 3 adopterade barn och jobbar för att barnen ska ha en bra uppväxt. Han brinner verkligen för lag och rätt, han håller lagboken nära sig och säger direkt till när han ser något som han inte tycker är rätt. Benkes intressen är bilar och dricka bira med gubbarna.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker jag kan bidra med bra RP till servern, Har redan kommit in bra på servern med vänner och barn utan att vara medlem. Har spelat på denna server en stund nu och känner att detta kan bli bra och roligt. känner att jag och min karaktär kan bidra med massa bra scenarios och en massa skratt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mest är det invånarna och folket jag träffat på servern utan att ha varit medlem, sen så känns det som all staff är aktiv och det behövs för att en server ska vara bra.
Hur hittade du Unive? kolla på servrar på fivem. sen såg jag att det var mycket folk på denna server och då ville jag in och lira på den nu när jag tänkte komma tillbaka och lira rp.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väl att ha kul. göra så alla får bra scenarios som jag är med i.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär ska bli som en kändis på servern, som antingen den hårda polisen eller som en hård ordnings vakt. Det skulle jag säga är målet på denna server sen får man ju se vart allt leder under tiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope var det nyss men alla fucka ur på avail så blev inte kul att spela.
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Bengtsson
Vad är ditt discord namn? Benke Who?
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är Benke han är en hård och ordningsam gubbe. Hans dröm är att få jobba som antingen polis eller Securitas. Han är 53 år har 3 adopterade barn och jobbar för att barnen ska ha en bra uppväxt. Han brinner verkligen för lag och rätt, han håller lagboken nära sig och säger direkt till när han ser något som han inte tycker är rätt. Benkes intressen är bilar och dricka bira med gubbarna.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker jag kan bidra med bra RP till servern, Har redan kommit in bra på servern med vänner och barn utan att vara medlem. Har spelat på denna server en stund nu och känner att detta kan bli bra och roligt. känner att jag och min karaktär kan bidra med massa bra scenarios och en massa skratt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mest är det invånarna och folket jag träffat på servern utan att ha varit medlem, sen så känns det som all staff är aktiv och det behövs för att en server ska vara bra.
Hur hittade du Unive? kolla på servrar på fivem. sen såg jag att det var mycket folk på denna server och då ville jag in och lira på den nu när jag tänkte komma tillbaka och lira rp.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väl att ha kul. göra så alla får bra scenarios som jag är med i.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär ska bli som en kändis på servern, som antingen den hårda polisen eller som en hård ordnings vakt. Det skulle jag säga är målet på denna server sen får man ju se vart allt leder under tiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope var det nyss men alla fucka ur på avail så blev inte kul att spela.