Nekad Johan Sins | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Sins

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198149781697/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Benke Who?

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en gammal nerknarkad kille som är 36. han har precis hittat rätt i livet, han dröm att att få jobba åt staten och rätta till sitt liv. han är utåtagerande och har svårt att skapa kontakter lita på få människor. Hans intressen är bilar förtillfället förut var det knark och bilar för han hade det tufft i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vet att jag kan bidra med bra RP till servern och vill gärna spela på en server där det finns många och hoppas att det är många som är seriösa på denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mest är det invånarna sen så känns det som all staff är aktiv och det behövs för att en server ska vara bra.

Hur hittade du Unive? kolla på servrar på fivem. så hittade jag bara den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul och skapa roliga senarios för alla på servern, Vill även bidra med något till servern. nu är jag 21år så hoppas kunna bidra med något eftersom det kan finnas många kids som skiter i regler osv. Vet inte hur gammla ni i staffen är men, kanske kan bli någon slags staff eller whitelist ansvarig i framtiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli som en liten kändis, och få folk att spela bättre rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope var det nyss men alla fucka ut på avail så blev inte kul att spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka