Nekad Johan Sins | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Sins

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198149781697/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Benke Who? #4312

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär jjust nu är väl inte så mycket att hänga i julgranen. Försöker att bygga upp min karaktär under spelets gång men är väl tänkt att vara en vanlig svensson som jobbar med något statligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan bidra med god RP, med tanke på att jag varit med på flertal andra servers där man behövt göra samma sak med whitelist. Denna server var stor och kan behöva spelare som kan RP för att kunna få den så bra som möjlig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? antalet spelare och antalet spelare som kan va inne.

Hur hittade du Unive? Jag gick in på fivem efter ett långt brake från RP så hittade jag servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Göra mig till en känd roll på servern, samtidigt som jag har kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma här bli känd på min karaktär på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope inte just nu, Har varit borta från RP, men är tbx nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka