Nekad Johan Sins | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Sins

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198149781697/

Ditt Hex-ID: hittar ej vilket hex är. Details of STEAM_0:1:94757984

Vad är din discord tagg? Benke Who?#4312

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntföruft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag hade batong och securitas kläder på. jag skulle åka till deras jobb jag var praktikant och spawnade på torget och frågade om skjuss till hq men ingen ville det så tänkte jag gå och ta en voi sen försvann jag. Fattar inte varför det stog att jag hotatde folk för det gjorde jag inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle åka till securitas hq, jag hade framme en batong medans jag frågade om nån kunde köra mig till securitas. jag är praktikant där och spawnade på torget jag är praktikant för jag skulle ha min intevju för medlemsskap 1 min efter jag skulle bli praktikant så hade redan bytt om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda sidor var fel jag gjorde fel som hade en batong framme medans jag frågade om nån kunde köra mig till hq. Han som bannade gjorde fel för han skrev att jag hotade folk som värkligen inte var sanningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ta fram batongen å fråga om skjuss och gått och tagit en voi direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska ha en batong framme när jag pratar med folk utan anledning. kommer inte ha framme en batong i min hand om det inte behövs. Mena det var liksom inte så att jag sprang runt som en vilding på stan för att ta en bil utan mer frågade folk om dom kunde köra mig medans min batong var framme. fel av mig.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top