Accepterad Johan Olsson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SquareFace

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Användarnamn: Johan Olsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881382233/

Vad är ditt discord namn? SquareFace#8831

Vad är ditt Hex-ID? 110000136e71f59 (Hex)

Hur gammal är du? 12+

Berätta om din karaktär. (Karaktären heter Johan Olsson och är 28 år IC)
Min karaktär gillar humor, hänga med kompisar, jobba inom jobb som gör staden tryggare, hjälper folk som har det svårt, gillar inte den kriminella sidan men skapar inte bråk med dom. Är modig och tar uppdragen som krävs, snäll, skön att hänga med, följer lagarna, gillar inte att bli full så mycket, kreativ, är singel men letar efter kärleken, är inte taskig, står upp för dom som är utsatta. Min karaktär kommer från Sverige, gillar att jobba och ha kul med kollegorna. Han växte upp med många vänner och var därför inte utanför, hans dröm är att få köpa en snygg BMW. Han satsar allt han har på att få en BMW (Som tillhör lagen)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelist på Multistaden för att jag vill testa nya servrar, testa hur servern är uppbyggd med jobb o spelare. Letar efter en server som har seriös RP och vad jag sett hittills, så ger jag en 8,5/10 av seriös RP. Gillar att utforska nya saker, kan tänka sig att vara på servern ett tag, vara aktiv och bidra med seriös RP, lyssnar på dom högre och tar in av sina misstag, inte käfta emot.

Hur många timmar har du på FiveM? 233 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka