Nekad Johan Karlsson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: STEAM_0:1:529684060

Ditt Hex-ID: 11000013f24acb9 (Hex)

Vad är din discord tagg? Marz.#0001 (kan ändras imorn kort då min nitro snart tar slut)

Vem var det som bannade dig? Philip320 eftersom de är bara han som kan klackeskobanna

Hur lång tid var din ban? Permanent, klackesko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det va inte alla som fick en klackesko i huvudet utan snarare du

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag doxade en bild på 320 vilket var dumt gjort från mig, jag hoppas jag får komma tillbaka och jag hoppas jag kan få en chans till!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sluta på unive, jag hade tråkigt så skickade en person bild på 320 så jag sparade den och skickade runt bilden på han, sen så vart jag bannnad från dcn och Philip blockade mig på Discord så fick aldrig direkt chansen att skriva till han, jag ångrar det mycket och hpppas verkligen jag får komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Det var en korrekt då det är emot reglerna att doxa någon!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt, jag ska inte ljuga nu men asså det va en person som skickade en gif på 320 till mig sen så jag skulle endå sluta på unive för att tyckte inte de va kul att spela på servern mer så jag brydde mig inte så jätte mycket om vad som skulle hänga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor så som att aldrig doxa någon och att man aldrig ska läcka ut information av någon som jag gjorde då, jag skickade runt en bild på 320 vilket var dumt gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka