Accepterad Johan Karlsson. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibrajeshto

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954019199/

Ditt Hex-ID: 11000013b3b797f

Vad är din discord tagg? V1NNE#7145

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ....png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag fear rpade ganska dåligt. Men scenariot var även väldigt konstigt eftersom att jag inte fattade varför polisen riktade från första början tydligen hade jag en glock i hölstret vilket jag inte var medveten om eftersom det bara var ett plagg sen ringde en grabb in en bil och hämtade mig och sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en grabb blev stannade av polisen då jag hade kört lite snabbt. När jag går ut ur bilen börjar han rikta vapen eftersom att jag hade en glock i hölstret på plagget. Sen ringde andra grabben in en bil och vi drog därifrån sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då jag fear rpade ganska dåligt men fattade inte heller varför polisen riktade och hela scenariot var bara konstigt enligt mig eftersom att jag inte visste att jag hade en glock i hölstret.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta tidigare bans har varit när jag var ny till servern och inte visste hur man rpade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta upp händerna och fear rpat mycket bättre. Detta kommer inte ske igen och jag ska se till att rpa på att jag har en glock i hölstret nästa gång och fear rpa lite bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att jag ska fear rpa lite bättre och rpa på att jag har en glock i hölstret nästa gång. Kommer aldrig ske igen ett sånt här scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka