Nekad Johan Kaikkonen | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johan Kaikkonen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840066115/

Vad är ditt namn i verkligheten? Freddie

Vad är ditt discord namn? johan kaikkonen#0752

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. karaktären heter Karl Eriksson född 1975. han hade det svårt i sin barndom på grund av att hanns föräldrar misshandlade honom som liten och han var inte den bästa i skolan för allt som hände och där med var han mobbad i skolan och hade ganska svårt att skaffa vänner men efter 5 år så träffade han en tjej som han var förälskad i första ögonblicket som dem sedan blev tillsammans med. Efter 10 år så skaffade dem barn och barnet var född med en sjukdom som gjorde han svag efter varenda dag som gick tillslut var deras barn 10 år och hamna i rullstol han kunde inte prata och några månader efter hamna han på sjukhus och dem fick beskedet att han hade gått bort. så Karl fick självmords tankar och ville dö men hans fru var gravid så han bestämde sig att hans andra barn inte skulle leva hela sitt liv utan sin pappa efter 3 år fick han reda på att hans fru hade fått cancer och skulle bara kunna leva i några månader till så han gjorde allt för att hans familj skulle må bra han jobbade stenhårt men sedan gick hon bort och han levde med sin son till han flyttade ut och sedan flyttade karl till en stad som heter Unive och bestämde sig att han skulle börja om allt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner många som spelar på denna server och jag har även rollspellat på denna server innan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är jäkligt roligt rp på denna server så jag känner att jag ska skaffa medborgarskap på den här servern

Hur hittade du Unive? det var den första servern jag körde på när den hette multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har tänkt att söka till polis och ha det ett jävligt roligt rp med roliga senarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? kanske bli servervakt och ha allt roligt med servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä ingen annan

Tillbaka