Accepterad Johan Jönsson | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Jönsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197973062407/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy Eriksson

Vad är ditt discord namn? Halv8hosmig#9993

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 1989

Berätta om din karaktär. Johan Jönsson är en 30årig norrlänning som är kusin med Izak Jones, Tillskillnad från sin kusin som är uppväxt i storschtan, så har Johan Levt det simpla livet i Norrlands djupa skogar. Han känner nu att det är dags att rycka upp sig och ta steget att äntligen flytta till där det händer och leva sitt liv till fullo. Han har en förkärlek till alkohol, snus och stryktipset. Johan är generellt en ganska lugn person som man vill ha omkring sig då man vet att han alltid är där och ställer upp och alltid är beredd att "ta en för laget" bland sina närmaste.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med en bra, mogen och seriös RP då jag märkt att jag oftast är den äldre personen av de jag hitills stött på, på servern. Vilket innebär vett och sunt bondförnuft. Jag tittar även väldigt mkt GTArp på twitch vilket jag även lär mig väldigt mycket på sidan om mitt Rpande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den är väldigt aktiv och de karaktärer som jag hitills har stött på har gett mig ett bra och seriöst intryck, sedan verkar även admins vara duktiga och veta vad dom håller på med.

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av min kusin izak.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att jag ska kunna utveckla mig själv att bli bättre och se hur man kan ta spelandet på en ny nivå då jag tidigare mest spelat "vanliga" spel utan rp och känner att jag inte alltid har fått utlopp för min kreativitet sen får man utveckla målbilden eftersom att man blir mer rutinerad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har testat att spela lite på Together roleplay, Men har hitills gillat denna server bättre då det är mer fart och det händer mer saker. Spelar endast på unive just nu.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top