Nekad Johan Fredriksson | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson41

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kung1337/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:486062971

Vad är din discord tagg? Fredriksson#8457

Vem var det som bannade dig? Liam_bergman

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte körde normalt runt och sen blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stannade min bil brevid ingången till marja lisas och klev precis ur bilen för att fråga vem som jobba där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var en felaktig ban för det ända jag gjorde var att köra normalt i stan och så stannade jag bara bilen precis utanför marja lisas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lall och jag har lärt mig något av det för nu spelar jag jätte seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte för jag vet inte direkt vad jag blev bannad för

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte den jag har fått nu för jag vet inte vad jag gjorde för fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka