Accepterad Johan Fredriksson | Ansökan till Servervakt [ABBE2010

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson41

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? fredriksson41

Vad är ditt Hex:ID 76561197964265196

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vanliga skoldagar så runt
17:00-22:30
men helger kan det bli kanske från 14:00-00:00 om jag inte gör nått

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bann 11 gånger innan men senaste bannen var typ 10 månader sedanhttps://cdn.discordapp.com/attachments/995717035373887539/1191769611197239306/image.png?ex=65a6a4f1&is=65942ff1&hm=6e3439016d3e94e10c6aa0ee97e4e2e7e707fee5c120486e218ba3347038a7ba&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har i uppgift att underlätta för staffsen genom att t.ex banna eller kicka lallare vid sjukhuset beroende på vad de gör för regelbrott. men de har också i uppgift att dva bilar som står på t.ex motorvägarna som är helt trasiga och övergivna för det gör bara servern mer laggig. Servervakterna ska också vara som en förbild åt alla på servern så man ska visa ett gott intryck som servervakt. Servervakterna ska då göra så att det ska vara roligt att rpa utan att det ska komma lallare och förstöra scenarion för då kan servervakten banna den som lallar så det inte förstörs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom då kommer jag kunna banna/kicka folk från servern som gör regelbrott och då kommer det underlätta för er staffs som inte kommer behöva banna de utan då kommer jag kunna hjälpa till. Jag vill alltså bli servervakt för jag vill att servern ska vara trygg och ingen lallare ska komma och förstöra scenarion som jag har varit med om innan och det är inte kul. Jag vill även bli servervakt för jag tycker det är skit kul att vara servervakt för jag har varit det innan men glömde ett möte för ett tag sedan. Jag vill också bli servervakt för de kunskaper jag har som servervakt är jätte bra och kommer göra mig till en bra servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom servervakts området innebär t.ex att man inte bannar sina kompisar som man vet gör regelbrott men eftersom det är ens kompis så bannar man inte utan låter han göra mera regelbrott men om jag skulle se mina kompisar börja göra regelbrott så skulle jag ge de banna de direkt.
Abuse är att man använder sig av sina makter och missbrukar de genom att t.ex ressa sig själv efter man har dött i t.ex en skottlossning. Så korruption och abuse är två stora regelbrott som inte göras för det kommer förstöra rpn på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka