Accepterad Johan Fredriksson | Ansökan till Ped Karaktär [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson41

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Fredriksson41#8457

Ditt Hex-ID 136432356663582332529

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej jag äger ingen Ped nu och har inte gjort det innan.

Vilken ped ansöker du för? Jag ansöker om en gangster Ped som kommer vara ungefär runt 25 år men han kommer inte vara tjock.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär skulle ha varit en gangster som inte är så gammal men han blir lätt sur och arg men specielt om man frågar han om något i fel tillfälle men han är bra på att hjälpa till för han är nästan bra på allt. Om jag skulle ha haft en Ped karaktär så skulle den påverkat min rp positivt för att han skulle vart en gangster och som har haft en dålig uppväxt så han kan bli lätt sur och väldigt arg om någon frågar han något i fel tillfälle. Men han kan vara snäll ibland men inte ofta. Min Ped skulle bidra med en bra rp nivå och han skulle hjälpa till de som behöver hjälp med svåra kan nästan göra allt så han kan hjälpa till folk och när han väl hjälper till så är det med en hög rp nivå så då blir det bättre rp. Min karaktär är också kriminell just nu så det är därför han kommer bli en gangster. hans upp växt var ju dålig och det var eftersom hans pappa hade dött direkt innan födelsen hans mamma var också stressad i hans upp växt och det var för hon var ensam förälder och inte hade någon som kunde hjälpa till med han. Så då tyckte han att han inte fick tillräckligt med uppmärksamhet så han började bli kriminell sedan då när han var liten för han hade kompisar som höll på med kriminella saker så han lärde sig av de. Det skulle också förbättra min rp för jag är ganska ung och eftersom jag ansöker om en ped som är ganska ung så blir det en bättre rp.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Det som skiljer sig mellan min rp nivå till andras är att jag kan vara lite mer kaxig eftersom min Ped är så eftersom sin uppväxt. Och det som skiljer sig kan vara att jag hjälper till med mer saker med en hög rp nivå. och att jag har varit kriminell ett tag så jag vet hur man RPar som kriminell nu på servern så då kommer min Ped ha en bra och hög rp nivå. Sen får min Karaktär också en ännu högre rp nivå eftersom jag använder mig mycket av /me och /sme.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig att vilja ha en Ped karaktär är för det första det kommer bli en bättre rp och det blir roligare eftersom han kommer ha en väldigt hög och bra rp nivå som jag har berättat om i de andra svaren. Andra anledningen är att jag tror det kommer bli bättre och roligare rp för de andra som jag träffar på. Min tredje anledning är att jag har viljat ha en ped i kanske över 2 månader men jag har känt och värkeligen orkat skriva för jag har inte vart lika intresserad av det men nu vill jag värkeligen ha ped så nu har jag betämmt mig för att ansöka om det.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med min ped karaktär är att få andra att känna att jag har hjälpt till de och att höja min rp nivå till det högsta även fast den är ganska hög så vill jag värkligen att den blir den bästa. Jag har ett till mål med min ped karaktär och det är att folk ska tycka bra om mig ingame eftersom jag har hjälpt till de med massa saker. Och ett till mål är att de flesta ska känna igen mig och ska kunna säga till mig om de behöver hjälp med något

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka