Nekad Johan Falk | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan Falk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? ByggareBomb#5427

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär en kille som försöka göra rätt för sig igenom att söka vanliga jobb och vara en hedlig medborgare men detta över går att han börjar umgås i fel kretsar och blir kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser fram emot att bidra till servern genom att skapa en positiv och en rolig atmosfär Jag planerar att delta aktivt i diskussioner dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter och hjälpa nya medlemmar att känna sig välkomna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? önskar gärna en förklaring tycker denna frågan är otydlig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja ni vill ha seriösa spelare med ett sunt förnuft och värna om sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat RP i unturned

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Älskar RP servrar och vet att jag kommer till bringa mycket tid och glädje på denna server

Nekad.
Anledning:
Utveckla alla punkter. Utveckla karaktär med namn, ålder, bakgrund, intressen, känsolr och personlighet, vad får din karaktär att sticka ut.
Svar om och svara rätt på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså vad menas med att spela för någon annan skull och inte bara din skull.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kom med mer konkreta exempel på regler.

Hittar inte din dc tagg se till att du skrivit rätt och att du är med i vår dc här: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka