Nekad johan bengtsson | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johan bengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tjenabritta/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Gatukök#4991

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Johan Bengtsson och är uppväxt i trakterna och är 31 år gammal och han föddes på Tensta sjukhus där hans liv börja som liten var han en smart och påhittig person som levde ett bra liv tills han blev 8bast då han levde i ett fattigt hem börja han snatta saker för att hans familj inte hade råd först började med småsaker såsom godis sen gick det till cyklar och vapen sen när han var 12 gick det utför han använde sin smarthet och data kunskap till att hacka bankkonton och affärer sen när hans storebror blev 18 så använde Johan sin bror Bob till att investera på bushmarknaden och blev väldigt rik väldigt snabbt så bara efter några månader så hade han milijoner på kontot och där kom ett intresse fram bilar och motorer och när han skulle handla bil en gång när han var 16 så träffa han den snyggaste tjejen han någonsin träffat och dom blev ihop efter en månad och Johan tog sig ur det kriminella för att hans tjej Johanna skulle göra slut och Johan blev ledsen och skulle ta livet av sig när hans kompis ringde och sa att dom behöver hjälp med ett bankrån och Johan ställde upp och bankrånet lyckades sen flytta han till staden unive för att skapa ett nytt liv med dröm om att bli mekaniker

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag älskar rp och njuter av att spela det med kompisar och vill öka min rp genom att skaffa ett jobb och jag tar mitt rp till 100% och med WL hade jag jobbat nästan hela tiden och är aktiv varje dag och tror att jag hade varit bra för surverns bil jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag älskar unives staff team som är dom aktivaste jag vet och jag vill ta del i surverns jobb utväxlingar

Hur hittade du Unive? Min storebror sa att jag skulle skaffa fivem och köra med han för 4 månader sedan och har fastnat i unive sedan dess

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få en bra rp och bli känd i unive och få ta del i ett biljobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive såklart
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top