Nekad johan bengtsson | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johan bengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tjenabritta/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Gatukök#4991

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Johan Bengtsson och är 21 år gammal han har varit i en komplicerad uppväxt som började åt 2000 på sjukhuset i Uddevalla där han föddes och levde ett bra liv sina första 5 år sen blev hans pappa missbrukare och Johan blev ledsen ofta p.g.a hans pappa men det stoppade inte Johan från att bli en rik jävel han började sälja droger snatta saker och sedan sälja och efter ett tag när han var 14år så gjorde han ett lyckat rån och blev ganska konstig efter det och då trodde han att han kunde göra vd som helst så han samlade dom bästa kriminella i landet och gjorde ett bankrån som inte lyckades jätte bra eftersom att Johan krockade med flyktbilen och åkte fast och hamna på ett lwu brevid staden unive och sedan blev han förflyttad in till unive och har bott där sedan dess och idag drömmer han om att bli polis så ingen ska behövas utsättas för hans tidigare misstag

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en relativt bra rp och kan utveckla min rp väldigt snabbt och jag kommer vara inne varje dag minst 3h

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För unive är den bästa survern enligt mig och vill få jobb där och göra alla jobb mer aktiva på survern

Hur hittade du Unive? Min storebror sa att jag skulle fixa fivem och spela med han så jag gjorde det och fastnade i unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bilförsäljare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka