Nekad johan bengtsson | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

johan bengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad heter du på discord? Gatukök#4991

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? det som fick mig att ansöka till Whitelist Ansvarig är att jag vill kunna hjälpa folk ock att jag får höra från andra att jag är trevlg och snäll men samtidigt att jag är bra på att folk måste kunna t.e.x regler och vill utväckla servern och känna att jag kanske t:e.x gjorde arvid som skrev sin WL ansökan i en timme glad

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? jag är snäll trevlig aktiv bra på rp och har väldigt stor koll på servern och jag hade väldigt gärna blivit WL ansvarig för jag tycker att ni har brist på de nu och älskar unive utav bara fan och vill utväckla WL på unive

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? treligt och snällt säga tjena tjena allt bra i början av en intervju är bra för det ger ett bra intryck vilket kan leda till en bättre intervju

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? jag tror jag kan påverka den bra eftersom jag går på att dom kan regler bra och har en bra attityd och inte tjatar på att man ska ta intervju och att jag är noga med att göra en lallare till WL för WL är en stor grej i rp och det är inte jätte kul om det kommer en mecko och bara slåss pratar ooc eller gör ngt annat fel

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? krav 1dom ska kunna alla regler krav 2dom ska ha en utvecklad ansökan krav 3dom ska ha minst 2 förklaringar till varje regel PGA att dom bara kan läsa av regler krav4 dom ska sträva efter ett bra rp eller ha ett bra rp lättare sagt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? jag känner att jag skulle ha ett stort ansvar för servern då WL är en stor sak kommer jag inte göra vem som helst till WL

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet ser ut såhär 15-22 på vardagar 12-ca (3-4 natt) på helger och lov 12-(3-4 natt)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på en annan server och har inga planer på att göra det heller

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ha en trevlig dag är det ända

Tillbaka