Nekad Johan | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ghostlyprune97/

Ditt Hex-ID: 1100001354e84c2

Vad är din discord tagg? Johannnnn#4179

Vem var det som bannade dig? Inte helt säker då det är på discorden:) Har kollar runt men kan ej hitta ett namn.

Hur lång tid var din ban? Permanent ban från discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingenting då jag är bannad från discorden :)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag bytte till en skitserver rent ut sagt. Det var det sämsta beslutet jag har tagit och jag ångrar det starkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag bytte server och sedan tog det ungefär 2-3 dagar och så blev jag bannad från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte. Staffen som valde att banna mig gjorde helt rätt beslut.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad från Unive :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat insett hur bra jag hade det på Unive. Jag har så många minnen från denna server och jag ångrar det så mycket att jag bytte server. Helt enkelt så skulle jag fortsatt att rpa som vanligt och skapar ännu flera minnen på denna server. Så kortfattat skulle jag fortsatt rpa på Unive, den servern som helt enkelt är bäst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det kan man verkligen säga! Jag kommer aldrig att byta server igen. Aldrig någonsin! Unive är den server där jag vill spela på, skapa minnen med mera!

Har du läst våra regler? Ja

Ett tillägg! Jag skulle gärna vilja att Philip svarar på denna överklagan:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka