Nekad Johan | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ghostlyprune97/

Ditt Hex-ID: 1100001354e84c2

Vad är din discord tagg? Johannnnn#4179

Vem var det som bannade dig? Vet ej!

Hur lång tid var din ban? Ban från Discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget förutom att jag ej kan få åtkomst till Discorden:)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var staff på en annan server (Infinitiv).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände är mitt fel helt och hållet! Jag var med i satans soldiers när detta hände. Alla i satans började prata om att byta server, jag var inte med på det alls från början men de var de enda kompisarna jag hade och spela Fivem med. Som jag kände mig lite närmare med! Så de andra tog beslutet att byta server till Infinitiv RP. Jag kände mig lite tvingad till att hänga på i och med att alla andra gjorde det. Sedan på något sätt så blev jag tilldelad rollen Support vilket jag inte hade någon tanke på att bli. Jag är nu längre inte staff på Infinitiv RP då jag inte känner mig hemma på servern alls. Jag har på det senaste insett hur roligt det verkligen var på Unive. Communityt, servern i övrigt. Så anledningen till att jag skriver denna ban överklagan är för att jag skulle vilja få en chans att komma tillbaka. Självklart så kan jag screensharea sedan att jag inte är med i någon annan Roleplay server. Jag saknar verkligen tiden då jag rpaeda på Unive. Allt känns verkligen som det är i verkligheten! Hoppas att ni kan ge mig en chans:) Tack!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban felet var på min sida endast! Men hoppas att ni kan ge denna ban överklagan en chans ändå <3

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga andra bans:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat insett den fakta att Unive är den server där jag hör hemma. Jag skulle inte ha dragits med när resten av Satans bytte server! Jag skulle stått upp för det jag kände (att stanna kvar på Unive).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen!
Att det finns ingen server som har en sådan RP som just Unive. När jag spelade på Infinitiv så kändes det inte alls som RP, utan det kändes mer som GTA. På Unive så är det annorlunda, vet inte hur ni har lyckats men RP:n på Unive känns som om det vore i verkligheten:)
Det enda jag vill just nu är att komma tillbaks till Unives community och visa vad jag kan rp mässigt!
Jag är villig att göra vad som krävs för att komma tillbaka!

:)

Har du läst våra regler? Ja

Så bara för att förtydliga, jag är inte med i Infinitiv RP! Jag har lämnat helt! Samt så är jag inte med i någon annan RP server utan mitt mål är att börja spela på Unive då det är server där jag har som mest kul och där jag hör hemma:)

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka