Nekad Johan A | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan A

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199757999330/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b273ce2

Vad är din discord tagg? elnur888

Vem var det som bannade dig? crackie

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag sköt mot en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För några dagar sedan var jag och en vän inblandade i en scenario. Polisen var medveten om att vi var beväpnade, och när en polisman, som körde ensam, började jaga oss var vi förvånade över att han valde att fortsätta jaga oss utan förstärkning. Trots att han visste att vi var farliga, valde han att ta upp jakten på egen hand. Under jakten kör en person medvetet in i mig för och hjälpa polisen. Jag reagerade på detta både inuti och utanför spelet eftersom vem vdmar på det sättet när det är polisjakt och man kör i hög fart. Efter kraschen så leker vi skadade men polismannen som också kraschade i oss hoppar ut direkt med batong och sedan tar utt ett vapen vi hinner köra iväg och han skjuter mot bilen i detta läge bedömde jag situationen som hotfull och såg det som ett allvarligt hot mot mitt liv. Men bilen som jag tidigare hade krockat med fortsatte att jaga mig och hjälpte polisen. Denna bil krockade med mig ytterligare en gång, vilket gjorde att min bil blev obrukbar. Jag måste erkänna att jag blev upprörd eftersom jag ansåg att detta inte var i linje med realistisk rollspel. När polisen närmade sig igen och hoppade ut ur bilen, valde jag att inte rollspela på några skador från kraschen. Istället hoppade jag ut ur bilen och sköt mot polisen eftersom jag ansåg att han redan hade hotat mig genom att skjuta mot bilen. Polismannen överlevde, men jag lämnade honom skadad på platsen och flydde från brottsplatsen. Jag såg det som min sista utväg att skydda mig själv. Sammanfattningsvis, mina handlingar under denna situation var baserade på en kombination av rollspelslogik och överlevnadsinstinkt, där jag ansåg att mina alternativ var begränsade och att jag agerade inom ramen för det jag ansåg vara nödvändigt för att skydda mig själv och min karaktär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rättvis ban eftersom jag gjorde fel som sköt mot polisen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad en gång för att ha lootat under ett scenario, vilket jag nu förstår var ett misstag. Jag har reflekterat över den händelsen och insett vikten av att följa rollspelets regler och upprätthålla en hög standard i spelet. Den erfarenheten har lärt mig mycket, och jag har tagit till mig av kritiken.
Framöver kommer jag att säkerställa att hotet är neutraliserat på ett annat sätt innan jag överväger att vidta några ytterligare åtgärder, som till exempel att loota. Mitt fokus ligger nu på att förbättra mitt rollspel och agera mer realistiskt och ansvarsfullt i liknande situationer. Jag är fast besluten att undvika liknande misstag och att följa spelets regler för att skapa en bättre upplevelse för alla inblandade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att skjuta mot polisen och bara tagit upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte blanda in lite känslor samt att rpa vidare på skadorna och inte skjuta mot polis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka