Nekad johan;;;;123 | Medlem ansökning (D.M5AN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johan;;;;123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? JohanS#2448

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Johannes Andersson och är 23 år. Han bryr sig inte om vad andra tycker och han gör lite som han vill han är lite humoristisk. Han tycker om de personer som är snäll mot honom. Hans favoritmat är hamburgare och tacos. Han bor själv i ett hus han vill gärna börja polishögskolan. Han har inga syskon och han flyttade ut från mamma och pappa för 3 år sedan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer lyssna till serverns regler jag kommer att följa dom och jag är ganska bra på RP. Jag vill gärna hitta ett jobb så fort som möjligt och skaffa vänner på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska spela för att det ska vara roligt för båda parterna, inte bara för att vinna. Det blir mer realistiskt om man inte "vinner" varje scenario och ibland "förlorar. Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar.

Hur hittade du Unive? Jag bläddrade på FiveM och letade en Svensk server som jag tycke lät bra så jag såg Unive och jag gick in på eran hemsida och gjorde en ansökan som jag hoppas blir godkänd

Nekad, Utveckla mer om karaktärs beskrivningen! Samt hittar ej dcn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka