Accepterad Joffa69 | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

joppa11

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Joffa/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? #2997

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-28 160343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag valde (yr som fan) som allternativ efter jag hade krockat i en stolpe så jag satt och hade ont i ett tag då jag rpade på att jag slått i huvudet i instrument panelen i samband med krocken då jag nästan alltid brukar välja (sme avsvimmad) då tänkte jag vara lite mer kreativ och då välja något annat än avsvimmad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte med en kompis som började gasa väldigt hastigt och då slirade vi in i en stolpe sedan gled vi in i en vägg men inte så hårt men då tog jag (sme yr som fan) och då rpade på att jag slagit huvudet och sedan gjorde jag lite ljud som man skulle kunna göra om man skulle haft väldigt ont i huvudet eller om man skulle varit yr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel kan jag tycka nu i efterhand och nu när jag tänker efter kanske det är smartare att välja just (avsvimmad) eller något annat liknande om man krockat så som jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag brukar läsa igenom reglerna väldigt ofta och rådfråga staffsen så jag inte ska begå några fel på denna server men just denna ban var nog att jag inte riktigt tänkte tillräckligt kreatvit och tänkte att man skulle varit vid medvetande eller liknande om man krockat som jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit TEX. (sme avsvimmad) och suttit så ett litet tag och sedan vaknat upp och fortsatt min rp men jag tänkte att jag hade slagit i huvudet och då fortfarande varit vid lite medvetande då jag sa att jag hade ont i ett flertal gånger

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man kanske alltid ska tänka lite mer på hur snabbt man kör i krocken ocm man TEX. kör 80 och krockar i en vägg då kanske man blir yr eller något liknande men om man krockar i 200 då kanske man blir avsvimmad eller medvetslös

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Tillbaka