Dubbelpost Joffa69 | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joppa11

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Joffakingen/

Ditt Hex-ID: jag hittar inte hex id

Vad är din discord tagg? #2997

Vem var det som bannade dig? naod

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-18 125240.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en annan kille en gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag cyklade och sedan kalla han mig ett fult ord sedan gick jag av cykeln och efter det så slog han emot mig då duckade jag slaget och slog honom en gång tillbaka sedan försökte jag cykla där ifrån för att unvika något bråk med han sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för att jag gjorde själv försvar och sedan tänkte jag dra därifrån för att unvika mer drama och sånt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått 2 andra 60 minuter ban och då har jag tyckt det var tråkigt att inte spela på servern men jag tog lärdom från dom och har inte gjort om samma sak

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat unvika att göra själv försvar men hade jag gjort det då kanske han hade havt chansen att slå ner mig på marken och kanske slått mig tills jag dog

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man kanske inte borde slå tillbaka även om du blir slagen asså att man borde dra ifrån innan något sådant händer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Dubbelpost, lägg endast ut en banöverklagan och redigera den ifall du vill ändra något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka