Nekad Joffa69 | Ansökan till Servervakt (Alz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joppa11

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Vad heter du på discord? joffa. eller joffa111

Ange ditt födelsedatum 17 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag kan vara inne på unive på vardagar
15:00-23:00 med några pauser emellan
och på helger
13:00-02:00 med pauser där ochså

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem sedan 2022 juli typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/josef/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202023-09-06%20134533.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att ta bort dom lallarna som finns på servern tex dom som lallar på piren du kan man göra /svban sedan skickar du in i ban bevis så förlängs personens ban så den har tid att lära sig av sitt fel den gjort
vad en servervakt ochså kan göra är att den kan göra /kick det kan man göra ifall en person har begått ett mindre regelbrott då får den ingen ban bara att personen måste gå in på servern igen då kan den lära sig att bara inte göra om det
och sedan kan en servervakt göra /revive det kan man göra ifall man dog av TEX bugg eller ifall man ligger på sjukan i mer än 5min så finns det ingen sjuvårdare då kan man revva

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt så vi kan få bort dom lallarna som finns tex okm det är en spelare på piren som går runt och slår alla utan anledning då kan jag göra /svban id så blir personen bannad i 1 timme sedan skickar man in det då kan den bli bannad längre och lära sig sedan är det ochså skönt att kunna revivea ifall någon bugg har hänt då kan man revva istället för att behöva skicak en report till staffs ifall det tar lång tid att svara för dom

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att vara korrupt inom servervakt det kan vara om du TEX blivit skjuten av någon sedan så revivear du dig själv bara för att sedan kunna rpa vidare eller om du TEX svbannar någon för att den skjuter mot dig eller atrt den gör något mot dig som du ej vill om du då svbannar eller kickar bara för att undvika det scenariot då skulle jag säga att man är korrupt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka