Nekad Joffa69 | Ansökan till Servervakt (Alz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joppa11

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Vad heter du på discord? joffa. eller joffa111

Ange ditt födelsedatum 11 september 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. brukar köra unive och rpa ett tag på dagen sedan kanske jag går ut och gör något ute sedan spelar jag lite med unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem sedan 2022 juli typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej men har blivit bannad 13 gånger och 3 dom senaste 3 månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska banna dom som förstör server och kan tex ochså kicka ifall någon gör fel dom kan ochså revivea dom som ska ha revive och om någon tex har legat länge på sjukan eller dog av bugg

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att kunna förbättra servern och banna dom som gör fel och kicka ifall dom gör minde fel som tex något som dom kan lära sig av bara en kick

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om någon tex revivear efter man blivit ner skjuten eller om man tex kickar någon för att undvika ett scenario
Anmäl

Senast ändrad:
Din Servervakt Ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka