joeyboisaohiostate1 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joeyboisaohiostate1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: joeyboisaohiostate1

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? joeyboisaohiostate #5286

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-04:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer hjälpa till med de behov ni söker är villig till alla tjänster ni har ett behov av. Kommer försöka bygga upp servern och få in mer folk till servern. Vill att folk ska uppskatta servern och tipsa till sina vänner. Vill försöka bygga på och höja rpn inne på servern och försöka hjälpa många folk på dcn.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har vart support på den här servern innan men det blev missförstånd och på grund av det så blev jag av med den. Har vart super admin på två servar innan och fick mycket beröm av mina insatser i dc och att hjälpa folk i report.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenheter då jag har vart sr admin på två tidigare servrar och hjälp servern extremt mycket både i dcn och rp mässigt.

Vad kan du om skripts? Det är ett område jag inte har de bästa egenskaper inom.

Varför vill du bli staff? Jag vill bevisa mig att det förra va ett misförstånd och jag har mycket erfarenheter inom staff jobbet och tycker om den här servern extremt mycket och vill vara med i dess utveckling.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Om jag blir staff på den här är det fullt fokus på den här servern i både dc och ingame och kommer därmed inte spela på någon annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja ja 110 procent

Utveckla dina svar! Berätta lite mer vad du kan och vad du kommer bidra med som staff :)

Mvh, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka