Nekad JoelCZ1 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JoelCZ1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? wistycz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef Rahman och han är 20 år gammal, Josef har ingen hobby men gillar att hänga med sina kompisar, när Josef vaknar så duschar han, sen så äter han frukost, sen så borstar han sina tänder och sen så går han ut med sina vänner och chillar. Josefs familj består av hans mamma och pappa han har inga syskon. I skolan så gick det bra, han hade bra betyg och inga klagomål, senare i livet så va det dags för Josef att skaffa ett jobb men då så träffade Josef hans vän Abdi, Abdi och Josef pratade jätte länge sen så pratade Abdi om en speciell punkt, och det va om Abdis liv, Abdi sa att han va kriminell och att han kännande flera tusen per dag och Josef blev chockad, Abdi frågade Josef om att han ville börja göra kriminella saker, Josef va rädd i början men gillade att man kunde känna mycket pengar då han kunde skaffa snabba bilar och mycket pengar. När Josef blev äldre så glömde han bort om Abdi och gick med ett gäng, Josef gillade gänget alla va snälla och det va enkelt att vara med i gänget. Efter flera månader så fick Josef gäng ett problem med ett annat gäng, det blev ett krig mellan både gängen. När 1 vecka gick så träffade både gängen 21:00 i skroten, både gänget prata om problemerna men Josefs gäng hade en plan och det va att dem skulle kidnappade det andra gänget, men det gick inte så bra för det andra gänget skulle bara skjuta oss på plats så det gick till en skottlossning istället , Josefs gäng klarade sig men dem andra dog. När Josef blev äldre så gick han med i ett nytt gäng då han tyckte att han inte vile ha mycket krig, sen dess så har det varit lugnt. Idag så mår Josef bra och han är fortfarande med i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bättra rpn med att göra bra och roliga scenarion och att sedan kanske ska bli servervakt och att då om jag jobbar typ mecko att man ska rpa så mycket som möjligt så det blir en bra rp miljö typ som skriva /me tar ut delar och sedan /box mm det är mycket jag kan bidra med. jag är en riktigt bra rpare som även gör spännande och även roliga scenarion som båda partnerna tkr är roliga då jag verkligen går in för att rpa och inte håller på med något lall eller liknande då jag håller mig borta från sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska göra att scenariot blir roligt för båda parterna. och nt bara rpa för att vinna eftersom det blir skit tråkigt om man bara vill rpa för att en själv ska vinna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM är då att man inte ska döda någon utan anledning eller bakom liggande scenario VDM är att man inte ska använa sitt fordnon som ett vapen PWG är om man liksom inte rpar på skador om man krockat eller som sagt omänskliga krafter Fear Rp att man ska värna om sitt liv om någon ar ett vapen mot dig så ska du man rpa rädd NLR är att om man blivit dödat får man inte komma ihåg vem det var COPBAIT är att man inte ska få polisens uppmärksamhet medvetet META GAIMING är att man kanske pratar dc och tar info utanför ig och tar det ig CLOGG är att när man undviker ett scenario eller lämnar spelet som t.ex ska bli rånad och man quitar det är CLOGG, SUNTFÖRNUFT det är som t.ex att man ska kunna utföra det irl eller tänka hade jag gjort detta irl. Tror det var alla grund regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive innan och verkligen bidragit med bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja inte direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka