Nekad JoelCZ1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JoelCZ1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561197960267320

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? WistyCZ

Vem var det som bannade dig? Mowgli

Bild på banmeddelande: View attachment skog-vinter-natur-sno-bakgrundsbild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror mowgli valde att banna mej då jag gjorde väldigt fel och vale att snacka ooc ig och tänkte absolut inte för och jag rpade väldigt lalligt den stunden och som sagt så tänktre jag mig verkligen inte för. så mowgli bannade nog mig mest för att jag rpade som en idiot och lallade och sen att jag snackade ooc ig vilket var sjukt låg rp nivå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt med mina polare då en staff skrev ut i lokal ooc "bete er i annonser" och då valde jag att härma honom och säga det ig och det var väldigt dumt av mig då jag nt tänkte mig för och sen hinner det gå kanske 10 min osen blir jag bannad och då fattade jag ju att jag gjort fel och ångarde mig direkt eftersom jag ville in och rpa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var helt korrekt då det v ar jag som gjorde fel och det står jag för eftersom jag rpade som en idiot så förstår jag mowglis bann till 110%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig ganska bra av mijna tidigare banns då jag har lärt mig av mina misstag och nt gjort om de eftersom jag tkr personligen det är skit kul att rpa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat som en normal människa och nt snackat ooc och lallat som en idiot. jag kunde helt enkelt skippa dedär ooc snacket eftersom det var riktigt dumt gjort av mig och idiotiskt

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att aldrig göra om det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det fattar jag/////// kan ej bifoga filen fatta nt vrf

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka