Nekad JoelCZ1 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JoelCZ1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561197960287930

Ditt Hex-ID: 11000015c3ad8cc

Vad är din discord tagg? WistyCZ

Vem var det som bannade dig? b1ush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: WXQ5lD0vd_Ko4kgQtTwOsQ.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde att banna mig för jag använde ett så kallat fördel (blingljud) när du träffar någon i huvudet, denna typ av fördel kan jag hålla med om att den förstör rpn totalt och jag vet inte ens varför i fan jag valde att vara så jävla dum att använda mig av detta. jag tror blush valde att banna mig för jag rättare sagt använde mig utav ett regelbrott vilket jag står för. och sen tror jag han valde att banna mig eftersom sån skit ska inte vara på unive då det förstör för rpn. och även för en själv, då detta är långt ifrån från att vara rp nivå när man har detta plingljud.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i ett scenario då en kille fearrpade totalt och jag klippade detta scenario sedan hoppade jag support och medans jag visa klippet för blush och barris så frågade jag om man fick ha detta (blingljud) och då sa dem nej och då sa jag ok då tar jag bort detta genast och sedan sa blush att det var bra att jag frågade o att jag tog bort de. sedan går jag ingame och hinner la kanske rpa i en kvart sen så pbannar han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var absolut inte fel då jag var så dum att använda mig av ett blingljud när man skjuter ngn i huvudet och eftersom jag använde mig av detta blingljud så tror jag blush valde att banna mig för att detta inte var standarden på unive. jag tkr absolut att det var segt att bli pbannad eftersom jag verkligen gillar att rpa på unive och ja unive är den ända servern jag kan tänka mig att rpa på då det är jävligt roligt. bannen var absolut inte fel eftersom man inte får ha blingljud vilket jag inte visste om, men jag får skylla mig själv som sagt, men jag tkr att den var helt korrekt, men självklart vill jag få en ny chans och komma tillbaka på unive och aldrig mer låta ngt liknande hända igen då detta blingljud klassas som regelbrott. bannen vart helt korrekt då jag får skylla mig själv. eftersom jag hade såkallat blingljud så förstår jag varför han valde lägga en pbann på mig eftersom sånt skit inte hör hemma på unive. den var helt korrekt, då jag borde vart mer nogrran o läsa igenom regler eller fråga ngn staff eller vad som helst innan jag ens valde att ladda ner det. jag förstår blush beslut till 110% och jag själv tycker att bannen vart helt korrekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare på unive och detta har lärt mig att inte göra om saker som fuckar upp för en själv och även för unive. eftersom jag blivit bannad tidigare har jag såklart lärt mig en del och även att bannsen inte är för att utesluta mig från unive utan att endast får mig och fatta att inget slags regelbrott eller vad som helst som inte är tillåtet på unive är såklart oacceptabelt. har som sagt aldrig blivit permanent bannad från unive men har fått en del banns eftersom jag är rätt så ny. men detta har såklart lärt mig en del. har inte bara lärt mig sånna saker utan att laddar man ner sånna saker och sedan använder det på unive omedvetandes får man helt enkelt skylla sig själv eftersom det är bara mig själv jag kan skylla på. och en annan viktig sak har jag lärt mig, om man vill vara på unive så ska man visa det genom att sköta sig o inte få sig själv o se ut som en problemspelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ha lite iq i min hjärna att läsa reglerna om FÖRDEL innan jag laddade ner detta skit blingljud. jag hade kunnat göra massor frågat staffs före jag laddade ner? läst reglerna? fråga nån polare som har koll? jag hade kunnat göra massor innan jag laddade ner detta. som sagt tänkte jag mig inte för och jag tänkte absolut inte på att man inte fick ha det. jag hade helt enkelt kunnat skita i o ladda ner detta o bara fortsätta på rätt spår och fortsätta rpa vilket jag tkr är riktigt kul, nu när jag tänker efter var det absolut inte värt eftersom jag blev pbannad och det ända jag vill just nu är att få en andra chans och komma tillbaka till unive. jag hade som sagt kunnat ha lite hjärnceller att läsa igenom reglerna om just FÖRDEL eftersom sån skit ska inte vara på unive då det förstör för rpn och även för sig själv och det är inte kul för någon alls om man bara kör med fördel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att verkligen fråga staffs eller läsa reglerna innan jag väljer att vara dum i huvudet och förstöra för mig själv. jag har lärt mig att aldrig mer göra regelbrott eller använda mig av någon slags fördel. eftersom det bara förstörs för mig i slutändan vilket man kanske inte tänker på. och självklart lärt mig att verkligen tänka mig för innan jag väljer att vara dum i huvudet och ladda ner saker som inte ska vara på unive. denna ban har lärt mig att det inte är värt för fem öre att använda sig av någon slags fördel då det bara fuckas för en själv. och jag har lärt mig om att jag får en ny chans äre inte värt att bränna den. och att jag ALDRIG igen kommer ladda ner någon som helst slags fördel eller vad som helst som inte hör hemma på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka