Nekad JoelCZ1 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JoelCZ1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561197960287930

Ditt Hex-ID: 11000015c3ad8cc

Vad är din discord tagg? WistyCZ

Vem var det som bannade dig? b1ush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: WXQ5lD0vd_Ko4kgQtTwOsQ.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde att banna mig för jag använde ett så kallat fördel (blingljud) när du träffar någon i huvudet, denna typ av fördel kan jag hålla med om att den förstör rpn totalt och jag vet inte ens varför i fan jag valde att vara så jävla dum att använda mig av detta. jag tror blush valde att banna mig för jag rättare sagt använde mig utav ett regelbrott vilket jag står för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i ett scenario då en kille fearrpade totalt och jag klippade detta scenario sedan hoppade jag support och medans jag visa klippet för blush och barris så frågade jag om man fick ha detta (blingljud) och då sa dem nej och då sa jag ok då tar jag bort detta genast och sedan sa blush att det var bra att jag frågade o att jag tog bort de. sedan gp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså den var la inte fel eftersom jag använde mig av en viss fördel vilket är MITT fel och det står jag för. men jag fattar inte varför blush inte bara sa som de var till mig i support eftersom han bannade mig när jag hade tagit bort de och därefter pbannar han mig när jag går ig. visst det är la lite skumt men den var absolut inte fel då jag får skylla mig själv eftersom jag använde en viss fördel. så enligt mig själv var det till 100% rätt beslut men han hade kunnat göra detta tidigare när jag satt i support med han. bannen var absolut inte fel då jag använde mig av nån dålig fördel som förstör rp nivån totalt och vilket även försötr min egna rp då detta påverkar andra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och som sagt alla banns jag fått har verkligen lärt mig att de inte är värt att fucka för sig själv då jag verkligen gillar unive och gillar att rpa på unive. efter denna bannen så har jag lärt mig om att jag får en till chans tänker jag nt fucka upp detta igen och fucka för mig själv. osen har jag lärt mig att de är ingen annans fel utan det är mitt fel att jag ens laddar ner ett skitigt blingljud och sedan rpar med detta då det ger ganska så stor fördel i skottlosningar och även scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i dedär blingljudet från första början, jag kunde verkligen tänkt mig för då jag inte visste vilka konsekvenser detta gjorde för mig. jag kunde bara skippat att ens ladda ner det. tänkt efter om det verkligen är värt, vilket det absolut inte var då jag blev med alla mina roller och ja såklart det är segt men det är som sagt bara mitt fel ingen annans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att aldrig göra om något sådant aldrig igen. att verkligen tänka mig för och bara skita i sånna saker eftersom man får sina konsekvenser tillslut och då är det inte jätte kul att bli av med sina roller eftersom jag verkligen gillar unive. har som sagt aldrig blivit pbannad förut då jag har skött mig jävligt bra när jag har rpat och verkligen gått in för det, så denna permanentbann lärde mig rätt så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka