Nekad JoelCZ1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JoelCZ1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561197960287930

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? WistyCZ

Vem var det som bannade dig? b1ush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: iYKZS76e3_Mwy6Bu8mpoxg.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror blush valde att banna mig då jag hade så kallat (bling ljud) när man skjuter nån i huvudet så dingar det till och jag kan med allt jag har stå för att det ger en ganska så stor fördel och förstör rpn eftersom det är väldigt skumt om man har en viss fördel i skottlosningar, jag körde då med detta bling ljud med fullt medvetande om att det ger en själv fördel och jag tänkte mig absolut inte för när jag laddade ner detta blingljud då jag ansåg att jag inte skulle få några konsekvenser, jag tror b1ush valde att permanent avstänga mig fråjn unive eftersom ja det ger en själv fördel i rpn och skottlosningar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i support och visade ett klipp när jag vart rdmad och då jag vart fullmedvetande om att jag skulle ta bort detta ljud direkt efter eftersom jag inte ville bli av med mina roller på unive, jag säger då till blush att jag lovar att ta bort detta blingljud och sedan gör jag det osen går jag ingame och efter kanske 5 min blir jag pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va absolut inte felaktig då det räknas som regelbrott eftersomn det är fördel och det är en enkel regel att inte bryta och komma ihåg. jag tycker då blush gjorde helt rätt med sin bann eftersom man inte ska ha någonslags fördel alls inom rpn då det förstör rp nivån totalt både för andra och för en själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och ja det är väll tråkigt men jag har aldrig åkt på en pbann då jag har skött mig väldigt bra och rpat riktigt bra enligt mig själv. mina banns har lärt mig att aldrig göra om samma misstag vilket gått riktigt bra då jag har tänkt mig för innan jag gör saker eller säger saker inom rpn på unive. jag har lärt mig utav mina misstag och inset att bannsen är inte för att vara elak utan det är mitt egna fel eftersom jag använde en viss fördel inom rpn på unive och ja mina banns har lärt mig som sagt att inte göra samma misstag gång på gång vilket har gått bra då jag tycker unive e roligt och jag vill rpa på denna server och bannsen har även lärt mig att inte göra samma misstag som andra folk gjort och inte använda mig utav reglbrott även ifall andra gör det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitit i det där bling ljudet och tänkt mig för innan jag laddade ner det och lixom haft lite vett i skallen om detta verkligen var värt då det absolut nt var värt då jag åkte på en pbann vilket va jävligt segt då jag vcerkligen gillar unive. jag hade kunnat skippa problemskiten och bara skitit i det även om vissa folk använder det för att kanske visa att man är en "problemspelare".

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig använda mig av någon skitig fördel eller något som helst regelbrott då man kommer få konsekvenser av sina saker man gör och få sin skit tillbaka. jag har lärt mig att inte göra om detta misstag igen då jag vill tillbaka till unive och verkligen bevisa att jag faktist kan rpa påriktigt utan (blingljud).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka