Inaktuell JoelCZ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiisstyy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Ditt discordnamn: Joel_g.old

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tkr jag borde bli staff eftersom jah är väldigt hjälpsam av mig själv och även riktigt respektfull, jag gillar o hjälpa folk o lösa problem och sånna saker eftersom jag själv fått så mke hjälp av staffs, och jah vill ge folk den hjälpen jag fått o lösa saker.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Själva rpn är väldigt oklar skulle jag säga, alltså om jag själv ska vara ärlig är denna server en väldigt strikt server och riktigt bra. Men rpn är väldigt oklar eftersom det är lalligt ibland o det är nt skötsamt ibland osånna saker, folk skiter i fearp och folk skiter fulltsändigt i om powergaming. Och jag vill gärna hjälpa till att fixa detta!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tkr isåfall att vi måste agera lite mer och vara lite mer allvariga eftersom vissa spelare inte fattar att man ska ta åt sig av de staffsen säger. Jag vill va en del av staff teamet eftersom jag ser fram emot att vara en hjälpsam person och försöka fixa problem så bra som möjligt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tkr verkligen att det är viktigt att vara en bra och professionell staff eftersom att tänk om man bara skiter i de folk säger o inte bryr sig? Man får lixom sätta sig i andra personens situation och förstå deras perspektiv. Man kan inte bara skita i ett problem eller fel som nån råkat ut för eller gjort. Man ska helt ärligt agera o försöka hjälpa o hitta lösningar och int bara lyssna på ena personen o skita i den andra. Så för mig är det väldigt viktigt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Helger= 12:00 - 01:00 ungefär beror på
Vardagar= 14:20- 22-00 typ beror oxå på

Hur länge har du spelat på Unive? Började med själva fivem vid 2022 december tror jag. Men på unive har jag spelat på sen 4 juli detta året

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nepp men vet hur man ska agera som staff och vet kanske många knep osånna saker

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Faktist inte. Jag tycker som sagt allt inom staff teamet är riktigt kul eftersom jag får hjälpa folk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka