Nekad JoelCZ | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wiisstyy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Ditt discordnamn: WistyCZ

Ange ditt födelsedatum 1 April 2006

Varför ska just du bli staff? Ja jag är vädligt driven av mig, jag lär mig saker väldigt snabbt. Snäll hjälpsam och väldigt respektfull eftersom det är viktigt för mig. Jag älskar verkligen att hjälpa folk och lösa saker på ett bra och snabbt sätt! Ja jag vill försöka lösa detta med resten av staff teamet mot ett bättre unive! Vilket jag hoppas alla strävar efter.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det sker alldeles för mycket lall enligt mig. För mke lall som sagt och det tkr jag ska bort, ibland när man går in känns det inte ens som unive om jag ska vara ärlig. Folk verkar ha glömt socialrp totalt. Och om jag ska vara rak o ärlig ser det långt ifrån att vara realistiskts att hoppa ut ur en bil och bara smälla och sedan hoppa in igen och köra 10 meter och hoppa ut igen? Det ser ju lixom ut som andra världskriget ungefär. Dedär tycker jah ska bort helt. Skjuta borde vara sista utvägen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer verkligen försöka fixa detta med resten av staff teamet för att jag tror att vi kan fixa till detta till ett så mke bättre unive, jag kommer även vara en aktiv staff och vara där för att hjälpa staff teamet och jobba tillsamans mot ett bättre unive!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar som att man förtjänar sin staff roll. Du visar respekt till folk, due snäll due hjälpsam och du är inte en sån som skiter i ärenden när folk behöver hjälp. Det är väldigt väldigt viktiigt för mig att vara professionell eftersom att är man staff så ska man visa att man är staff och förtjänar staff rollen, man ska vara snäll och respektfull och även hjälpsam mot andra människor.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har bestämt mig och blir jag staff konmer jag lägga min rp åt sidan och bara göra staff arbete. 100% staff arbete och rpa åt sidan. Ja mitt privat liv består av att gå till skolan och sedan hem o sen sitter jag framför skärmen till ungefär 22:30. Jag är väldigt aktiv av mig!

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka