Accepterad JoelCZ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiisstyy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Ditt discordnamn: JoellCZ

Ange ditt födelsedatum 5 April 2006

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag vill ha en till chans att förbättra mitt arbete vilket jag inte lyckades med förra gången. Mitt mål var att hjälpa folk o se till så unive har en bra rp nivå och vara mycket till hjälp. Och det är mitt mål denna gången och förbättra mitt arbete och visa lojalitet till staff teamet..

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk skiter i vad staffsen säger t.ex pwrgaming är ett problem men det har blivit bättre med det nya scriptet. Fearrp sker alldeles för ofta och för mke bland folk och det som verkligen inte fungerar det är NLR new life rule. Folk bryr sig inte om den regeln och bryter den totalt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska agera proffesionellt som staff eftersom problemen måste fixas och det måste bli hårdare agerande bland staffs. Jag vill hjälpa till staffsen med det bästa jag kan och verkligen fixa mitt arbete denna gången och hjälpa staffsen att man inte alltid kan vara ”snäll” o ge en andra ”chans” om jag blir staff kommer jag hjälpa till staff teamet med hårt arbete.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man bemöter andra personer med respekt eftersom det är väldigt viktigt med respekt bland en sån stor server. Vara trevlig och hjälpa till så bra man kan och inte bara skita i problem för man inte orkar utan att man verkligen kör för det och visar att man är en bra staff. Vara trevlig snäll hjälpsam bemöta folk med respekt och göra sitt bästa. Det är proffesionellt för mig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Satsa lite mer på staff arbetet eftersom jag vill komma långt i staff teamet då jag inte lyckades med förra gången. Göra staff arbete och rpa lite åt sidan så du kan göra staff arbete samtidigt och så bra som möjligt eftersom jah vill hjälpa folk.

Hur länge har du spelat på Unive? 4–5 månader tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Faktist inte är öppen för allt i staff teamet då jag vill bli stor i staff teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka