Nekad joelbahad | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joelbahad

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024182338/edit/avatar

Vad är ditt namn i verkligheten? joel

Vad är ditt discord namn? Jööel

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt rolig jag köper bilar och vidare gör om dom till folk och säljer billigare än vad det kostar det gör så jag tjänar bra genom bilförsäljning jag brukar bara sitta och ha rolig rp men det är fortfarande seriöst det jag gör.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive pågrund av att jag vill veta vad som händer och kunna skriva ut som te:x på blocket om någon vill att jag ska fixa deras bil och att jag vill kunna ha det lättare att kontakta folk för jag är ganska aktiv med folk runt serven och då måste man ju ha twitter osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en riktigt bra server jag har spelat på många servrar innan men Unive är den bästa, Det är inga toxic människor alls vad jag har märkt och att ja det är än bra server man kan göra det som är roligt man måste liksom jobba för få pengar inte bara sitta och få pengar liksom det är roligt att det är väldigt realistiskt server.

Hur hittade du Unive? Jo jag har massa gamla polare som spelade på unive och det verkade roligt så jag testade och jag blev sold direkt i Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna köpa ett hus för jag vill verkligen ha ett hus och att jag vill göra folk mindre fattiga och sälja pimpade bilar lite billigare, Och om jag gör det så kommer jag bara kunna skaffa trevliga bilträffar och etcetera.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna köpa ett hus och ha råd med allt man behöver ha råd med jag vill gärna kunna ha råd med en bentley suv och en toyota suv och en audi rs6.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har valt att satsa fullt på Unive eftersom det är riktigt verklighetstroget och inget toxic det är en bra RP server liksom.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till hundra procent jag kommer inte be om det. Tack för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka